Hoi Allemaal,
Erwin vroeg mij even op het forum aan te melden. De spoilers die ik aanbied zijn trouwens voor de R50, R53 en de R56.
De spoilers zijn ook in Carbon Fibre te leveren maar dan zijn ze wel gelijk een heel stuk duurder.
Gr,
Giovanni
Orranje GP vleugel
- Koenv
- Volledig MINI minded!
Bericht
hmmm... welke spoilers? Deze als in de beginpost?Gi0vanni schreef:Hoi Allemaal,
Erwin vroeg mij even op het forum aan te melden. De spoilers die ik aanbied zijn trouwens voor de R50, R53 en de R56.
De spoilers zijn ook in Carbon Fibre te leveren maar dan zijn ze wel gelijk een heel stuk duurder.
Gr,
Giovanni
R53 MCS HB / Pepper White
- GreyCooperS
- Forum Junky
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij die Marktplaats-link lijkt er een Cooper-(/Chili-)spoiler op te zitten, geen gezicht natuurlijk.Daveke schreef:Neem van mij aan, haal eenieder welke spoiler je erop hebt zitten alsjeblieft eraf want anders ziet het geheel er totaal misplaatst uit
- P5ycH0
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik ga denk ik voor deze deletion-kit als orrange die niet heeft... (Er vanuit gaande dat de spoiler goedkoper is dan de fubrication versie)
http://www.fubrication.com/product/mini
http://www.fubrication.com/product/mini
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Gr.Erwin
Koenv ik zie dat je ook uit Den Haag komt en ik heb zaterdag met GreyCooperS uit Rijswijk om 12.30 afgesproken bij de Shell op de binckhorst. Misschien leuk als je ook komt. Er zouden nog een paar Mini rijders komen....altijd ff leuk en gelijk ff je Coopertje wassen.Koenv schreef:Heb je er zelf ook eentje?Gi0vanni schreef:Nee niet die in de begin post. Die advertentie op marktplaats.
Kom ook uit Den Haag ben benieuwd hoe hij er in reallife uit ziet.
Gr.Erwin
Respect 2 All 

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
voor diegene die voor de GP wing gaan..
geen verzending naar NL volgens de details, maar mss kun je iets regelen met de verkoper..
link naar ebay
geen verzending naar NL volgens de details, maar mss kun je iets regelen met de verkoper..
link naar ebay
Onze sponsors