Aah ok, merci, Kzal ze zeker contacteren!peter schreef:Misschien bij 1 van onze sponsoren die te vinden zijn op de home pagina?
http://www.tuningparts.nl/
http://www.minispeed.nl/
Ik heb um in 2005 bij de bovenste gekocht. (Jeetje mijn Milltek gaat alweer 7 jaar worden!)
Bobb's R53____ welke verlaging?.?.?
- Bobb
- One wheel wonder
Bericht
- Bobb
- One wheel wonder
Bericht

zoals op de foto heb ik het sportstuur met bedieningsknoppen (cruis controle, radio,..) maar aan de linkerkant staan nog 2 knoppen (1 met een telefoontje en de ander (RT))
Ik vindt het niet terug in de manual, wat deze knoppen inhouden.
Kan iemand helpen?

zoals op de foto heb ik het sportstuur met bedieningsknoppen (cruis controle, radio,..) maar aan de linkerkant staan nog 2 knoppen (1 met een telefoontje en de ander (RT))
Ik vindt het niet terug in de manual, wat deze knoppen inhouden.
Kan iemand helpen?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
X2
Zitten standaard in het multi functie stuur, ook als je de bijbehorende optie's niet hebt..
Zitten standaard in het multi functie stuur, ook als je de bijbehorende optie's niet hebt..
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Striping eraf, DL's eraf, Chroom zwart maken en je hebt mijn smaak auto
Maar je moet doen wat je zelf mooi vind, want er zijn net zoveel lui die striping mooi vinden, als die dat niet vinden, denk ik

Maar je moet doen wat je zelf mooi vind, want er zijn net zoveel lui die striping mooi vinden, als die dat niet vinden, denk ik

- Bobb
- One wheel wonder
Bericht
maar zou ik een kleur verschil hebben?
DL's?GreyCooperS schreef:Striping eraf, DL's eraf, Chroom zwart maken en je hebt mijn smaak auto![]()

maar zou ik een kleur verschil hebben?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
DL's zijn driving lights, ofwel de lampies op je gril...
En of je kleurverschil gaat krijgen...als de auto qua lak goed onderhouden is, lijkt me de kans niet zo groot...maar aan de andere kant, ik sta hier niet bekend om mn poetskwaliteiten
En of je kleurverschil gaat krijgen...als de auto qua lak goed onderhouden is, lijkt me de kans niet zo groot...maar aan de andere kant, ik sta hier niet bekend om mn poetskwaliteiten

- Bobb
- One wheel wonder
Bericht
Straks eens proberen op de achterklep.
Aah ok, maar de DL's blijven erop, vind het wel wat hebben.GreyCooperS schreef:DL's zijn driving lights, ofwel de lampies op je gril...
Straks eens proberen op de achterklep.
Onze sponsors