speedy pepperwhite r56 cooper s (Verkocht)
- CooperJeff
- Mod virus alert!

Bericht
Die Recaro's zijn prachtig, maar inderdaad wel erg prijzig......
Zijn er misschien al aftermarket prijzen bekend van de nieuwe type Recaro's (optie 4FA in 01-12 prijslijst) ? Die zijn minder indrukwekkend, maar misschien is het prijsverschil het overwegen waard ? Alhoewel ik me kan voorstellen, dat ze niet veel goedkoper zullen zijn als de Works Recaro's (misschien zelfs duurder
).
Zijn er misschien al aftermarket prijzen bekend van de nieuwe type Recaro's (optie 4FA in 01-12 prijslijst) ? Die zijn minder indrukwekkend, maar misschien is het prijsverschil het overwegen waard ? Alhoewel ik me kan voorstellen, dat ze niet veel goedkoper zullen zijn als de Works Recaro's (misschien zelfs duurder
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
400 pagina's poetsplezier op de oprit
Geintje, vette bak! 't Is lastig om nog nieuwe mods te verzinnen, alles zit er al op!
Geintje, vette bak! 't Is lastig om nog nieuwe mods te verzinnen, alles zit er al op!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- GeoBem007
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik vind het geweldige stoelen, maar hun prijs niet waard.
400 pagina's.. Je bent gek, Daiel!
Catalogusprijs zijn ze net iets duurder, maar dat komt omdat er ook een achterbank bijhoort..CooperJeff schreef:Die Recaro's zijn prachtig, maar inderdaad wel erg prijzig......
Zijn er misschien al aftermarket prijzen bekend van de nieuwe type Recaro's (optie 4FA in 01-12 prijslijst) ? Die zijn minder indrukwekkend, maar misschien is het prijsverschil het overwegen waard ? Alhoewel ik me kan voorstellen, dat ze niet veel goedkoper zullen zijn als de Works Recaro's (misschien zelfs duurder).
Ik vind het geweldige stoelen, maar hun prijs niet waard.
400 pagina's.. Je bent gek, Daiel!
- coopers1987
- Volledig MINI minded!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!

- speedy
- NMC Legend

Bericht
Vandaag langere bouten erin gedraaid en wat gaan die er ver in vergeleken met de oude
toch stukkie veiliger
zijn eigenlijk 5 mm te lang maar velg loopt mooi vrij dus korter maken is geen noodzaak ( schijnt nogal veel werk te zijn om netjes te doen
)
Heb nu dus 35 mm bouten met 5 mm spacers.
Heb nu dus 35 mm bouten met 5 mm spacers.
Onze sponsors