Peter's PW R53...new ride..pag 336
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
...ik laat het geel er lekker opzitten..komen wat andere wijzigingen aan, ook in het geel. Nu de rode Sparco's eruit zijn, ga ik het zwart / pw / geel thema doorzetten
Thx Maus!maus105 schreef:Dikke bak zo met die wielen. Persoonlijk zou ik die roosters van de orciari's gewoon zwart maken.

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Thx Daiel, dit waren zomaar ff wat pics bij de wasbox...moet eigenlijk weer eens een decent shoot houden (of bijwonen)speedy schreef:Mogen van mij nog wel wat meer pics komen![]()
Super geile bak !

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
waarom zegt davy dan dat je 2 linkerhanden heb hop mee naar UK..............grapjeGreyCooperS schreef:![]()
Heb zelfs Koen nog uit de brand geholpen met mn technische kennis
burn rubber not your soul

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Tja, heb nog aangeboden om eea te monteren voor hem...
...ook voor jou hè... Als Sam er niet uitkomt, call me

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zal ff voorleggen aan sam of we je motorischedeskundigheid nodig hebben
Woordfeud....lol
GreyCooperS schreef:![]()
Zal ff voorleggen aan sam of we je motorischedeskundigheid nodig hebben
Woordfeud....lol
burn rubber not your soul

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Guys,
Ik krijg binnenkort hulp bij het joeymodden. Nu vraag ik me alleen een beetje af welke delen ik zwart zou maken?
Ik dacht zo; de chromen zijwanden zwart, de 2 over elkaar liggende smalle ringen chroom laten en de ring van de bovenste lamp in PW

Graag jullie ideeen en advies

Ik krijg binnenkort hulp bij het joeymodden. Nu vraag ik me alleen een beetje af welke delen ik zwart zou maken?
Ik dacht zo; de chromen zijwanden zwart, de 2 over elkaar liggende smalle ringen chroom laten en de ring van de bovenste lamp in PW

Graag jullie ideeen en advies

- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Ik heb van die 3 gasten wel een tik van over gehouden......ik zit nu hele tijd met die cola blikjes in mijn laag en dan kijk ik kwijlend naar die ander 3 mini's ................shit ik wil ook een andere uitlaat. BEDANKT KOEN, WIM en PETER voor deze UITLAAT TIK
..................wel leuk hahahahahhaha 

Respect 2 All 

Onze sponsors