Adrenalin Junkie's COOPER "S" - FOR SALE

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 nov 2011, 19:43

Mooi hoor, dat chrome line interieur! :icon_top:

Gave foto's ook, wel lastig kiezen voor de kalender. :? Op zich zou ik voor de eerste gaan, maar op de tweede komt de MINI inderdaad wat duidelijker naar voren. :)
Afbeelding
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 nov 2011, 00:25

Adrenalin Junkie schreef:
speedy schreef:Op 2e foto zie je de auto veel mooier daarom zou ik voor 2 gaan 8)
1e foto is misschien mooier maar auto is minder aanwezig .
Dat is exact waar ik ook mee zit... hij had net wat schuiner moeten staan...

Ik ga daar een keer terug heen :lol:
Schuin is juist net wat mij tegenstaat eigenlijk, verder #1 all the way!
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 nov 2011, 09:25

Jullie maken het er ook niet makkelijker op... haha :lol:
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2012, 17:20

Ff de swiffer hier doorheen...

Inmiddels ligt de GP Spoiler super netjes opnieuw gespoten klaar, in exact de kleur van het dak!!
Hoe deze bij Orranje vandaan kwam was echt vreselijk slecht, overal lichte krasjes en plekjes en natuurlijk deukjes in het materiaal wat niet vooraf het spuiten knap strak gemaakt was (voornamelijk op de linker en rechter stukken) op de spoiler zelf waren alle structuren van het materiaal nog goed te zien, die is dus ook lekker strak geworden!

Nu was het gister en vandaag eens een lekker weertje, geen wind voor de verandering sinds ca. 20 weken ofzo... heb de MINI gisteren lekker gewassen, staat er weer heel strak bij!!
En wou vandaag een aan de GP spoiler beginnen, helaas, no go...

De moertjes van de originele S spoiler (welke altijd al iets hoger stond dan alle andere S spoilers die ik heb gezien...) zijn half door het materiaal getrokken van de achterklep... oke, ik rij altijd pittig door maar dit... :shock: :s

Dus die achterklep is f*cked up, ziet er niet uit, ga het maar door de spuiter strak laten maken, en denk ook maar die gaatjes gelijk dan maar dicht lassen...

Nu eens een prijsje opvragen voor compleet dak opnieuw laten spuiten, of alleen de achterkant... ben bang voor kleurverschil - al is mijn dak nog in goede staat dus het is niet perse nodig.

jaja... no worries, voor MINI United heb ik die spoiler erop zitten :lol:
Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2012, 17:33

Adrenalin Junkie schreef:De moertjes van de originele S spoiler (welke altijd al iets hoger stond dan alle andere S spoilers die ik heb gezien...) zijn half door het materiaal getrokken van de achterklep... oke, ik rij altijd pittig door maar dit... :shock: :s
Te strak aangedraaid door een beunhaas?
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2012, 18:50

Jammer man, zal wel geen leuke verrassing geweest zijn toen je die spoiler eraf haalde :(.

Vaag van die orranje spoiler ook, hoor nochtans niets dan bof over orranje :|. Hoop kosten extra zo te horen, terwijl je het normaal zo zou moeten kunnen monteren...

Anywho, ben erg benieuwd naar het resultaat 8)
speedy
NMC Legend
NMC Legend

15 jan 2012, 19:05

Hmm klote idd :? Zal vast weer goed komen 8)
Ivo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2012, 19:10

Balen man... :? Wel vaag dat de kwaliteit van de GP spoiler zo beroerd was. Is toch dezelfde als Davy? En wat zeiden ze er bij Orranje over?
Afbeelding
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2012, 21:15

Geen idee, heb verder geen contact met Orranje daarover gehad, ik vond de kwaliteit van het spuitwerk ver onder de maat, enkele Duitsers van Powerminis.de ook, zie:
First of all I want to thank Davy for this groupbuy, you really did a great job dude! Thanks a lot.

Today Dirk helped me with the mounting, which was pretty easy. The result is beautiful, but there's one point I'm really disappointed with: the painting. As you can see on the pictures, there are lots of scratches, dents and varnish tears on the side parts and on the upper side of the wing. Of course it's just a replica and much cheaper than an original part, but I hope the guys from Orranje Performance will work on the quality of their parts. The paint is pure crap.

Anyway, if you ignore these details it is really amazing how the GP wing looks on the car. We've made some pictures, here we go.
En wat fotos van hem:

Die deukjes die ik bedoel in de zijstukken:
http://imageshack.us/photo/my-images/807/img2356.jpg/

Krassen etc:
http://imageshack.us/photo/my-images/714/img2359s.jpg/

En nog een andere:
Got mine today.
Thanks Davy for the great deal and handling of this groupbuy. It was really a pleasure to deal with you.
But nevertheless, the paint finish is really crap. Both side parts got lots of dust enclosed and scratches.
On the lower side (fortunately on the lower!) of the spoiler blade, the paint is completely missing on two spots.
I will mount mine next week and drive it until the winter break. Then it will be repainted completely.
Dus dat was zeker een aandachtpuntje, voor degene die wat minder op de details letten is het misschien geen punt of probleem, voor mij wel, ik wil het perfect hebben.
Afbeelding
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2012, 21:20

MartijnGizmo schreef:
Adrenalin Junkie schreef:De moertjes van de originele S spoiler (welke altijd al iets hoger stond dan alle andere S spoilers die ik heb gezien...) zijn half door het materiaal getrokken van de achterklep... oke, ik rij altijd pittig door maar dit... :shock: :s
Te strak aangedraaid door een beunhaas?
Dat zou nog best eens kunnen, maar dan moet je al echt HEEL hard draaien hoor...
Ik heb hem zelf net weer vastgezet, omdat ik er verder niks mee kan, maar wel voorzichtig vast gezet, en wel gevoeld dat er toch aardig wat weerstand nog op zit...

Maarja, het is nou eenmaal zo... ga het nu strak laten maken.
Afbeelding
Ragnar
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

15 jan 2012, 21:44

Alain dat is mooi flut*. maar ik denk ok dat een beunhaas hiermee bezig is geweest. ik hoop dat het allemaal snel opgelost wordt. en jouw bak verdiend zeker deze spoiler.!
:s RARA JONGENS DIE DESIGNERS :s
Peter
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2012, 22:05

Wie koopt er nu een spoiler als deze en zou dan niet kritisch zijn op de afwerking van het product. Hoe durven ze het zo te leveren! Ik had terug gestuurd of compensatie verwacht voor de te maken kosten om hem netjes te krijgen.
speedy
NMC Legend
NMC Legend

15 jan 2012, 22:14

Is wel schandalig ja :evil:
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jan 2012, 22:32

Btw niks ten nadele aan Davy, die heeft de hele GB goed geregeld, dus top!
En ach ik dacht maar zo, het spuiten was normaal niet inclusief de prijs, maar voor deze GB wel, dus het kon dus goed of helaas fout uitpakken, de prijs was er ook naar natuurlijk, een M7 oid is bijv een stuk duurder! Het gaat uiteindelijk goed komen!
Afbeelding
Sportspack Mark
Be Mini
Be Mini

15 jan 2012, 22:42

now thats a lovely S! I love the wheels
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”