R53 en R56 bodyparts zijn niet uitwisselbaar helaas...
Thanks Leen !!Leen schreef:Ben pas een paar dagen actief hier op het forum en ben zelf nog MINI loos, maar dat weerhoud mij er niet van om zo her en der wat complimenten rond te strooien. Zo ook bij die van jou dus......Wat een Geweldige mooie ride![]()
. En tegelijk ook nog een vraagje: Die voorbumper past dat ook op een jonger model (volgens mij is dat een R56. Ben nog niet helemaal bekend met alle typenummers en facelift toestanden zoals je ziet
)
Hahaha nou mijn vrouw kennende kun je als eerste een middelvinger verwachtenLeen schreef:Dan zal ik mijn ogen eens goed de kost gevenMocht je vrouw met een verhaal thuis komen dat een of andere idioot in een BMW zat te seinen/toeteren/zwaaien naar d'r dan was ik dat. En geen een of andere wanhopige versierpoging
Dan zal ik daar vast rekening mee houden en het NIET persoonlijk opnemenBlue Chaser schreef:Hahaha nou mijn vrouw kennende kun je als eerste een middelvinger verwachtenLeen schreef:Dan zal ik mijn ogen eens goed de kost gevenMocht je vrouw met een verhaal thuis komen dat een of andere idioot in een BMW zat te seinen/toeteren/zwaaien naar d'r dan was ik dat. En geen een of andere wanhopige versierpoging
Onze sponsors