Gaaf geworden Ida!!!
Een Union Jack met jouw lakkleur en met zwart? Misschien wel gaafPeerkie schreef:Prachtige vlag, Blont! Gaaf dat je met zo'n schuifdak ook een mooi dakdesign kunt krijgen. Ik zit nog na te denken over een open dak, mijn dak wordt wit en vind het schuifdak daarop minder netjes dan in combinatie met een zwart dak. Maar als ik nu zie wat je er voor moois van kunt (laten) maken, biedt dit weer perspectieven...
18 Maart?! Zin in een ritje?grand_cru schreef:Jeeminee, wordt hoooooog tijd dat ik de Blont-007 nog eens van dichtbij kan bewonderen![]()
(en de chauffeur ook uiteraard) :hi saint
Erg mooi Ida
Hmm. Ik durf bijna niet te zeggen wat ik nu weer voor een kleurverandering overweeg.....henkietenk schreef:Een Union Jack met jouw lakkleur en met zwart? Misschien wel gaafPeerkie schreef:Prachtige vlag, Blont! Gaaf dat je met zo'n schuifdak ook een mooi dakdesign kunt krijgen. Ik zit nog na te denken over een open dak, mijn dak wordt wit en vind het schuifdak daarop minder netjes dan in combinatie met een zwart dak. Maar als ik nu zie wat je er voor moois van kunt (laten) maken, biedt dit weer perspectieven...
Peerkie schreef:Hmm. Ik durf bijna niet te zeggen wat ik nu weer voor een kleurverandering overweeg.....henkietenk schreef:Een Union Jack met jouw lakkleur en met zwart? Misschien wel gaafPeerkie schreef:Prachtige vlag, Blont! Gaaf dat je met zo'n schuifdak ook een mooi dakdesign kunt krijgen. Ik zit nog na te denken over een open dak, mijn dak wordt wit en vind het schuifdak daarop minder netjes dan in combinatie met een zwart dak. Maar als ik nu zie wat je er voor moois van kunt (laten) maken, biedt dit weer perspectieven...
Mooi hè??Maaij schreef:PW?
Ja Grand Cru, Long time no see, mss 18 maart??? Mooie prijzen te winnen hoor.CooperS-lightningblue schreef:18 Maart?! Zin in een ritje?grand_cru schreef:Jeeminee, wordt hoooooog tijd dat ik de Blont-007 nog eens van dichtbij kan bewonderen![]()
(en de chauffeur ook uiteraard) :hi saint
Erg mooi Ida
Blont-007 schreef:Peerkie schreef:Hmm. Ik durf bijna niet te zeggen wat ik nu weer voor een kleurverandering overweeg.....henkietenk schreef:
Een Union Jack met jouw lakkleur en met zwart? Misschien wel gaafMooi hè??Maaij schreef:PW?
Onze sponsors