FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- Floor-is
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eigenlijk is dat te weinig gezien de ketting, maar ik heb het niet nagemeten en weet het (dus) niet zeker.. Dacht dat G met 20-22% rekent
jij gaat uit van 15,5% toch?Daveke schreef:240 krukas = 208 wiel
Eigenlijk is dat te weinig gezien de ketting, maar ik heb het niet nagemeten en weet het (dus) niet zeker.. Dacht dat G met 20-22% rekent

GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oké thanks man is in iedergeval rond de 15% verlies van krukas naar wielDaveke schreef:14-15% verlies op voorwielaandrijving, 20-25% verlies op achterwielaandrijving. Eigenlijk kun je het niet zeker zeggen omdat elke auto anders is. Maar ik heb op MT gelezen dat het gemiddelde op 15,5% zou liggen bij Mini's van het type R53
burn rubber not your soul

- werner
- Volledig MINI minded!
Bericht
Duidelijkfranklyn85 schreef:Oké thanks man is in iedergeval rond de 15% verlies van krukas naar wielDaveke schreef:14-15% verlies op voorwielaandrijving, 20-25% verlies op achterwielaandrijving. Eigenlijk kun je het niet zeker zeggen omdat elke auto anders is. Maar ik heb op MT gelezen dat het gemiddelde op 15,5% zou liggen bij Mini's van het type R53

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vrijdag ben ik gewoon al blij als hij veilig afgesteld is
Ja man thxwerner schreef:Duidelijkfranklyn85 schreef:Oké thanks man is in iedergeval rond de 15% verlies van krukas naar wielDaveke schreef:14-15% verlies op voorwielaandrijving, 20-25% verlies op achterwielaandrijving. Eigenlijk kun je het niet zeker zeggen omdat elke auto anders is. Maar ik heb op MT gelezen dat het gemiddelde op 15,5% zou liggen bij Mini's van het type R53

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Purely out of interest though
Ga je dan nog een tripje naar 1320 maken, of niet?franklyn85 schreef:Ja man thxwerner schreef:Duidelijkfranklyn85 schreef:
Oké thanks man is in iedergeval rond de 15% verlies van krukas naar wiel

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
En is dat na tevredenheid dan stel ik het even uit
Is uiteindelijk wel het plan maar denk nu ff financiële.plaatje.kijke hoe beek hem afgesteld krijgtDaveke schreef:Ga je dan nog een tripje naar 1320 maken, of niet?franklyn85 schreef:Ja man thxwerner schreef:
Duidelijk
En is dat na tevredenheid dan stel ik het even uit

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Als hij net zoveel pk's heeft als herrie komt het goedBerthil schreef:Ben ook zeer benieuwd naar de cijfers, aan de klank zal het in ieder geval niet liggen![]()

- sam`spimpmini
- Be Mini
Bericht
wat een gedoe toch allemaal zeg,altijd maar dat ik vind dit ik vind dat.
geniet er nou is van jongens.
mooi
geniet er nou is van jongens.
mooi
- coopers1987
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors