Horns nieuwe Cooper S Cabrio
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Voor de stoffen kap zit nog een randje kunstof van een cm of 10. Ik neem aan dat dat het stukje striping is wat je ziet.J00st schreef:Erg gave ride!
Heb je ook striping op het dak of lijkt dat maar zo op de laatste foto?
Veel rijplezier!
- horn
- Be Mini
Bericht
Beetje suf begin. Had op het lijstje
opties o.a. een brulpijp uitlaat aangekruist. Op mijn oude works werd ik altijd vrolijk van het ploffen van de uitlaat. Dat zou deze sportuitlaat ook hebben. Anderhalve dag mee rondgetoerd en niets ploffen. Best een gave diepe brom, maar helemaal geen plof.
Reed vanochtend Amsterdam-Noord in en zag ineens voor mijn versnellingspook een klein knopje 'sport'. Druk er op om te zien wat dat knopje dan wel doet en ja hoor... plofplofPLOF uit de uitlaat. Een knopje, wat een overbodige luxe... En elke keer als ik de motor uitzet is het knopje sport ook weer uit. En moet ik weer op dat knopje drukken...

Reed vanochtend Amsterdam-Noord in en zag ineens voor mijn versnellingspook een klein knopje 'sport'. Druk er op om te zien wat dat knopje dan wel doet en ja hoor... plofplofPLOF uit de uitlaat. Een knopje, wat een overbodige luxe... En elke keer als ik de motor uitzet is het knopje sport ook weer uit. En moet ik weer op dat knopje drukken...

Het leven heeft geen zin
Nou, ik toevallig wél!

Nou, ik toevallig wél!

- Bash
- Nieuwsgierig
Bericht
.. Maar je hebt volkomen gelijk!
Haha heerlijk!horn schreef:Beetje suf begin. Had op het lijstjeopties o.a. een brulpijp uitlaat aangekruist. Op mijn oude works werd ik altijd vrolijk van het ploffen van de uitlaat. Dat zou deze sportuitlaat ook hebben. Anderhalve dag mee rondgetoerd en niets ploffen. Best een gave diepe brom, maar helemaal geen plof.

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
...."he...was is dat voor knopje" sjakie....
Maar idd mega irritant dat je telkens moet drukken...

Maar idd mega irritant dat je telkens moet drukken...
Onze sponsors