Veerpootbrug is natuurlijk altijd goed!

Ja zeker, iedere (hoge) oprit die ik op ga tilt hij de auto op én in de Philip Morris bocht tilt hij het rechterachterwiel van de grond320d touring schreef: Al verschil gemerkt tijdens het rijden ?
Gaat wel snel, nu al de eerste mods, hou je nog wel geld over om uit te gaan ?![]()
Eeeeeeh.... geen idee. Ik heb hem via Renova besteld. de bevestiging is anders dan op de R53. De bevestingspunten van de veerpoten zitten dichter bij elkaar. Daar kwammen ze zelf al achter, want hij had in eerste instantie de verkeerde strutbrace uit het magazijn gehaald.henkietenk schreef:Gave stutbrace trouwens! Is dat dezelfde als die van Jonkers?
Nee op de voorspoiler stond alle jaren die ze hadden gewonnen (6x) van 1924 en de laatste in 2003.mini7benno schreef:Geef mij die se7en van Bentley maar. Oh ik verlang nu al weer naar Le Mans al geloof ik niet dat ik dit jaar ga, en de Bentley ook niet
En toen zijn ze geloof ik het jaar erna weer gestopt. het merk met de ringen was te sterkCooperS-lightningblue schreef:Nee op de voorspoiler stond alle jaren die ze hadden gewonnen (6x) van 1924 en de laatste in 2003.
Ik ging nu net zo hard door de bocht mét regen als eergisteren (dus zonder strut) zónder regen....Berthil schreef:Wat een tank, zo'n Phantom. Zo te zien zijn de parkeerplaatsen extra lang bij van Hessing.
Gamma-aanhangwagen-lengte
Wel leuk als je zo dicht bij Hessing woont, mooi auto's
Welke gaat dan nu harder door het Morris bochtje, R53 of R56?
Ik heb er 190 euro voor betaald. En de montage (10 min werk) kostte 8 euro ofzo zag ik op het administratiepapier.Maaij schreef:Ziet er goed uit. Mag ik vragen hoeveel die strut brace kost incl. montage?
Onze sponsors