Mooi, zo'n duidelijk foto album per gebruiker. Handig als je een bepaalde foto zoekt om iets aan een ander te laten zien zonder alle albums helemaal te moeten doorbladeren.
Schat in dat de Gallery aardig populair wordt op deze manier.
Toppie!!
Gallery
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Waar zouden we zijn zonder onze enige echte eigen Berthil!!
Toppie kerel. Je blijft eraan verbeteren. Ik vind de site echt super!!
Als je je eens voorstelt dat over de honderd Minifans dagelijks plezier hebben van jouw inspanningen.
Een dikke vette pluim

Toppie kerel. Je blijft eraan verbeteren. Ik vind de site echt super!!
Als je je eens voorstelt dat over de honderd Minifans dagelijks plezier hebben van jouw inspanningen.
Een dikke vette pluim

"We've got a thing that's called...MINI love"
- Berthil
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik wordt enigzins verlegen van alle lof
Ik meld het hier natuurlijk niet voor de lof, maar om de forumgangers er op attent te maken. Het geeft veel voldoening om de website voor mede-MINI rijders te mogen maken, en ook te zien dat het gewaardeerd wordt!
Het kroonstuk moet nog komen in de vorm van een MINI profiel voor iedereen en een daarbij behorend plaatje van zijn MINI en wat uiterlijke kenmerken zoals ook te zien is in ons logo. Dat kost echter veel tijd maar ik ben er mee bezig, ik hoop dat het lukt zoals ik voor ogen heb.

Ik meld het hier natuurlijk niet voor de lof, maar om de forumgangers er op attent te maken. Het geeft veel voldoening om de website voor mede-MINI rijders te mogen maken, en ook te zien dat het gewaardeerd wordt!
Het kroonstuk moet nog komen in de vorm van een MINI profiel voor iedereen en een daarbij behorend plaatje van zijn MINI en wat uiterlijke kenmerken zoals ook te zien is in ons logo. Dat kost echter veel tijd maar ik ben er mee bezig, ik hoop dat het lukt zoals ik voor ogen heb.
- Yvon
- Wingman
- Contacteer:
Bericht

Weten we ook, maar een pluim is zeker op zijn plaats. Moet je eens kijken wat een onzettend gelikt forum er staat. Steeds weer nieuwe dingen. Dus chappeau! En dan mag best wel eens worden gezegdBerthil schreef:Ik meld het hier natuurlijk niet voor de lof

Bericht
In het kader van de "ophokplicht". Let op met die bos veren voor Berthil. Hij zou er zomaar ziek van kunnen worden.
Berthil, top aanvulling voor ons fantastische forum!!! Hulde, enne........ keep up the good work!!
Ciao Benno
Berthil, top aanvulling voor ons fantastische forum!!! Hulde, enne........ keep up the good work!!
Ciao Benno
- grand_cru
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Dag Berthil,
Ook vanuit
een dikke proficiat. Ben wreed content met dat "gallery" knoppeke onderaan mijn berichtjes

Dus als bedankje hieronder een echt verliefd koppel: Berthil loves Jupiler

Thanks mate
Mag pic verwijderen hoor als je 'm te gênant vindt
Ook vanuit

Dus als bedankje hieronder een echt verliefd koppel: Berthil loves Jupiler

Thanks mate

Mag pic verwijderen hoor als je 'm te gênant vindt

Onze sponsors