Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 46 Blue R56
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
nou doe je me pijn. Ik zou niet zo snel mijn Porsche 911 weg doen
Maar ben wel heeeeel blij met mijn Coopertje Peter....Oja mijn vrouwtje heeft vandaag voor het eerst ff boodschappen gehaald met de Mini met sportuitlaat en wat denk je..................................Ze vond het helemaal niks..........................Hij blijft er gewoon onder zitten
........................Wat een kicken geluid he hahahahahah
Peter, is jou voorbumper bij de mistlampen ook met een zwarte sticker geplakt??
ZoooooGreyCooperS schreef:Gewoon die oversized 911 de deur uit doen en de centen in je Mini steken

Peter, is jou voorbumper bij de mistlampen ook met een zwarte sticker geplakt??
Respect 2 All 

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Ik had het ook over de die hele grote 911
Die groene mag blijven hoor...die is gaaf!
En ja, op de voorbumper zitten nu stickers...gaat echter wel gespoten worden binnenkort...die stickers kun je geloof ik wel bij de stealer halen..ik heb ze destijds van Dick overgenomen

En ja, op de voorbumper zitten nu stickers...gaat echter wel gespoten worden binnenkort...die stickers kun je geloof ik wel bij de stealer halen..ik heb ze destijds van Dick overgenomen
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
Ik heb voor de stickers BlackFlanck ff een pm'tje gestuurd voor vóór en achter en over de Porsche Cayenne nou geloof me als ik die weg doe krijg ik zeker een echtscheiding want het is haar wagen of ze rijd over me heenGreyCooperS schreef:Ik had het ook over de die hele grote 911![]()

Respect 2 All 

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Erwin, tegen je vrouw zeggen dat de ophangpunten vna de uitlaat zijn afgebroken toen je de sportuitlaat monteerde. Dus als de standaard er weer onder zou moeten van haar, gaat dat natuurlijk honderden euro's extra kosten!
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Erwin CS
- Be Mini
Bericht
2ed Ik heb net mijn standaard uitlaat verkocht dus........
maar wel bedankt voor de tip
1e Nou de sportuitlaat blijft er lekker op zitten en dan doet ze maar oordopjes inMarcel Always Open schreef:Erwin, tegen je vrouw zeggen dat de ophangpunten vna de uitlaat zijn afgebroken toen je de sportuitlaat monteerde. Dus als de standaard er weer onder zou moeten van haar, gaat dat natuurlijk honderden euro's extra kosten!

Respect 2 All 

Onze sponsors