Ik kan ook niet kleiner dan 17 inch ivm de remmen, en een nog hogere band, dat zie ik nu niet zitten om daarvoor iets aan te schaffen
Het zal me verder ook worst wezen of ik daar de snelste tijd neer zou zetten, dat verwacht ik namelijk helemaal niet. Je legt het sowieso af tegen een Honda met een dikke turbo. Ik zou daar naar toe gaan voor de fun - want wie verwacht er in hemelsnaam een Mini op een drag event
Ik stoor me alleen nu al aan al dat geel, dat wordt dus nog een keer blauw gemaakt
Wielen zijn terug van de bandenboer - die zijn weer netjes recht. Een dezer dagen de kooi demonteren en samen met de wielen naar de poedercoater brengen. Dan kunnen alle stijlen eruit gehaald worden en de hemel opnieuw gaan bekleden in het zwart. De originele gordels definitief eruit daarna het boeltje weer terug in elkaar
Even een willekeurig lijstje auto's onder elkaar gezet qua 100-200 tijden
1. BW M3 E92 10.9 s
2. BMW M3 E46 12.0 s
3. BMW Z4 M Coupe 13.7 s
4. BMW 550i 13.7 s
5. BMW 335i 14.2 s
6. VW Scirocco R 14.3 s
7. Ford Focus RS 15.3 s
8. Subaru Impreza WRX STi 16.4 s
9. Toyota Supra RZ 17 s
10. Audi S3 17.4 s
11. VW Golf R 17.5 s
12. VW Golf Mk V R32 19.2 s
13. Mini Cooper S Works 20.8 s
14. Seat Leon Cupra R 21.2 s
15. Honda Civic Type-R 21.6 s
16. Alfa Romeo Brera 3.2 JTS V6 Q4 21.8 s
17. Volvo C30 T5 24.6 s
18. Clio RS III Cup Facelift 25.7 s
19. Mini Cooper S 26.9 s
20. VW Golf Mk IV GTI 27.5 s
Laatst gewijzigd door Anonymous op 26 jan 2012, 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.