Dave's Turbo R53 Project
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
te gek vriend, wat loopt dat ding supergaaf.
Binnenkort weer effe stukje meerijden, ok? Stuurtje is ook erg mooi, wil ik straks ook.
Binnenkort weer effe stukje meerijden, ok? Stuurtje is ook erg mooi, wil ik straks ook.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht

Als het zo ver is geef je maar een gil - die stuurtjes kan ik voor een mooi prijsje krijgen
Anytime Rob, dat weet jemushrop schreef:te gek vriend, wat loopt dat ding supergaaf.
Als het zo ver is geef je maar een gil - die stuurtjes kan ik voor een mooi prijsje krijgen
- Fabian
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
WOW
Wat loopt hij lekker zeg!!!
Stuurtje is idd gaaf!!!

Wat loopt hij lekker zeg!!!
Stuurtje is idd gaaf!!!
MINI Cooper F56
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
http://www.broekhuisoost.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.broekhuisgroep.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Like us @ Facebook: MINI Broekhuis Oost
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Nou, kort genoten van de MINI..
Hij staat wederom zo goed als gedemonteerd in de garage
De stoelen zijn eruit, de rolkooi is eruit, de ABC-stijlen zijn eruit, de originele gordels zijn nu definitief weg en de hemel staat hier klaar om bekleed te gaan worden. Paneeltjes dichtmaken en zwart spuiten.
Morgen gaan de wielen en de kooi naar de poedercoater, wieltjes zwart en kooi en achterstrut wordt blauw gecoat
Blijven weer lekker doorgaan!
Hij staat wederom zo goed als gedemonteerd in de garage
De stoelen zijn eruit, de rolkooi is eruit, de ABC-stijlen zijn eruit, de originele gordels zijn nu definitief weg en de hemel staat hier klaar om bekleed te gaan worden. Paneeltjes dichtmaken en zwart spuiten.
Morgen gaan de wielen en de kooi naar de poedercoater, wieltjes zwart en kooi en achterstrut wordt blauw gecoat
Blijven weer lekker doorgaan!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Nee, de ONE look ga ik definitief niet doen 
Daarvoor vind ik de S-look toch iets te leuk, haha
Maar - het idee an sich is wel gaaf - vond ik op de jouwe destijds erg stoer!
Carbon motorkap ben ik vooralsnog ook geen fan van ivm pasvorm van de lichtere en hoeveel werk je daar nog aan hebt om hem echt passend te maken. Daarbij, de gewichtsfreak zal ik met de mijne nooit worden met mn panoramadak
Keep them ideas coming though..
Daarvoor vind ik de S-look toch iets te leuk, haha
Maar - het idee an sich is wel gaaf - vond ik op de jouwe destijds erg stoer!
Carbon motorkap ben ik vooralsnog ook geen fan van ivm pasvorm van de lichtere en hoeveel werk je daar nog aan hebt om hem echt passend te maken. Daarbij, de gewichtsfreak zal ik met de mijne nooit worden met mn panoramadak
Keep them ideas coming though..
Onze sponsors