Ik heb ze gewoon per mail ontvangen en uitgeprint...

Die verzendkosten naar NL waren idd belachelijk...
Het event is in mei...jordi8 schreef:lol @psycho, ik had dezelfde gedachte
SNake kaartjes...ik bestel ze wel rond juni ergens haha. Je kan mij niet vertellen dat die kaarten uitverkocht kunnen raken.
Als mede-leaserijder sta ik volledig achter Woosh! Ik rijd er nu al sinds april mee rond, zonder schrammetje. (Behalve eentje op m'n velg.Woosh! schreef:no offense, maar ik vind dat ik bijzonder zuinig ben op m'n MINI, ondanks lease auto..
ik wordt echt schijtziek van als er iets van schade op zit en ja, dat laat ik maken, maar moet ik ook gewoon ER voor betalen. De baas betaald daar niks voor, dat doe de leasemij, of eerder de verzekering.
Ook ik heb een hekel aan mensen die argeloos met hun eigen auto en al helemaal met die van een ander omgaan, omdat het 'toch maar een leaseauto' is..
die krijgen van mij de volle laag en erger als het niet aan wil komen...
je moet dus niet iedereen over 1 kam scheren, want er zijn ook leaserijders (en ik denk al helemaal in het MINI segment) die wel zuinig zijn op hun auto...
Wij logeren in een b&b en blijven daar nog een weekje.Kristiaan schreef:Ik zal er ook bij zijn met m'n vriendin. Heb niet alle pagina's gelezen, dus moet ik ergens een lijstje aanvullen? Wordt er vanuit een bepaald punt tesamen vertrokken? Het lijkt me best wel mogelijk om even langs Antwerpen te passeren, toch jongens?
Enig idee in welk in de buurt liggend hotel er nog plaats is? Want als ik zo het Belgische Miniacs-forum lees is er al serieus wat geboekt..
Grtz.
MINI United
This just in! Please join us in extending an excited MINI United welcome to two unique race series that have just joined the program at Circuit Paul Ricard, Le Castellet for MINI United 2012 — MINI Trophy from Germany, and MINI Rush Hour from Italy! They'll both be taming the track during the event, each holding a race from their official calendar during the action-packed weekend. Learn more about MINI Rush Hour on MINI Motorsport now.
Onze sponsors