Peter's PW R53...new ride..pag 336
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Frenk heeft ff mooi wat hittebestendige RAL 1018 verf in een spuitbus kunnen regelen voor me
Dus binnenkort maar eens mn linkerhanden te werk stellen

Dus binnenkort maar eens mn linkerhanden te werk stellen

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Best wel heftig om die mooie, dure originele Brembo JCW remmen te stralen en geel te spuiten....
Is het geen idee om eerst een klauw over het rood heen geel te spuiten om te zien hoe je het vindt? Dan kan je het er altijd weer met thinner afhalen of alsnog de klauw stralen en spuiten.
Ben benieuwd naar het resultaat.

Is het geen idee om eerst een klauw over het rood heen geel te spuiten om te zien hoe je het vindt? Dan kan je het er altijd weer met thinner afhalen of alsnog de klauw stralen en spuiten.

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
haha..bij mij zijn OEM delen niet heilig hoor...
En ik heb een origineel Brembo sjabloon, dus dan blijft t toch nog een beetje bij het oude

En ik heb een origineel Brembo sjabloon, dus dan blijft t toch nog een beetje bij het oude

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Eenmaal erop dit Spul is niet eraf halen speciale hardhead coatingpeter schreef:Best wel heftig om die mooie, dure originele Brembo JCW remmen te stralen en geel te spuiten....![]()
burn rubber not your soul

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
In het geel gaat het hartstikke mooi worden!
zo ongeveer denk ik
franklyn85 schreef:Eenmaal erop dit Spul is niet eraf halen speciale hardhead coatingpeter schreef:Best wel heftig om die mooie, dure originele Brembo JCW remmen te stralen en geel te spuiten....![]()
In het geel gaat het hartstikke mooi worden!
zo ongeveer denk ik
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zag laatst een Mondeo station ermee...
Van een afstand bij de voorkant dacht ik... hee! die heeft een serieuze remmenpartij erop zitten, tot ik ze ook achter zag en dacht van... ja, dat is nou weer jammer..

Van een afstand bij de voorkant dacht ik... hee! die heeft een serieuze remmenpartij erop zitten, tot ik ze ook achter zag en dacht van... ja, dat is nou weer jammer..

MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zag laatst een foto van iemand die ze ook nog eens met de ontluchtingsnippel naar onderen gemonteerd had... 

Onze sponsors