JJJJ, Chili Red R56 *verkocht*
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Locatie: Rijswijk
- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
dus met 12mm & 16mm kom je op ET36 resp. 32 uit. Dat moet in principe gewoon gaan, zeker met 7J.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Almere
Bericht
Ligt ook nog aan het bandenmerk/-type, ze vallen niet even breed. Met de Kumho Ecsta's in 215/45-17 schraapte ik in snelle bochten en bij grote snelweghobbels, met Falken FK-452 in 205/40-17 hoor ik nooit wat...
- JJJJ
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Culemborg
Bericht
De maat vd winterband is idd niet ideaal, maar kon daar redelijk goedkoop aan komen en was voor mij voor t eerst dat ik met winterbanden ging kopen en rijden dus vond het wel best.
de zomervelg blijft gewoon de 104 crownspoke (of t vrouwtje moet opeens het licht zien
)
en daarmee had ik sowieso geen last van schuren.
het is nog even afwachten wanneer de set komt, dan plaatsen en dan gewoon even kijken dus. Het schuren voor lief nemen, het gaat vanzelf weg (letterlijk en figuurlijk) is dus eigenlijk wat jullie zeggen
Rob, jij had deze spacers trouwens ook op de clubman, dus moet sowieso gaan dan. En heel extreem laag ga ik nu ook weer niet, teveel drempels in Culemborg daarvoor.
de zomervelg blijft gewoon de 104 crownspoke (of t vrouwtje moet opeens het licht zien

en daarmee had ik sowieso geen last van schuren.
het is nog even afwachten wanneer de set komt, dan plaatsen en dan gewoon even kijken dus. Het schuren voor lief nemen, het gaat vanzelf weg (letterlijk en figuurlijk) is dus eigenlijk wat jullie zeggen

Rob, jij had deze spacers trouwens ook op de clubman, dus moet sowieso gaan dan. En heel extreem laag ga ik nu ook weer niet, teveel drempels in Culemborg daarvoor.
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Locatie: Rijswijk
Bericht
De crownspokes hebben ook ET48, dus dat moet goedkomen...
Licht schuren gaat idd vanzelf wel weg, als de boel echt mega aanloopt dan ff wat veranderen
Licht schuren gaat idd vanzelf wel weg, als de boel echt mega aanloopt dan ff wat veranderen

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Culemborg
Bericht
Met de zomerbanden kan ik eventueel voor naar 5mm gaan ipv 12mm. Maar zal daarmee even wachten totdat de set eronder zit.
ik ook, daarom de spacers voor eraf gehaald voorlopig en achter naar 12mm gegaan. Het schuurt nog wel iets achter, maar is nu minder irritant. Misschien moet ik er wel even doorheen zoals Peter zegt....speedy schreef:Ik heb de schurft aan schuren ...![]()
Zal met je zomerbanden wel weg zijn

Met de zomerbanden kan ik eventueel voor naar 5mm gaan ipv 12mm. Maar zal daarmee even wachten totdat de set eronder zit.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
bij mij werd het wel steeds minder.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
zo laag:

en hij heeft ook een hele tijd nog een stuk lager gestaan:


Je moet iets rustiger drempels oprijden, maar ik heb nooit een probleem gehad om ergens overheen te kunnen rijden. Je moet als je verlaagd bent sowieso al langzaam over drempels, dus dan maakt het ook niet uit of je laag bent of extreem laag. Alleen bij sommige parkeergarages kan het een probleem worden als de hoek van de helling te scherp is. Maar ook dat kun je oplossen door er schuin in/af te rijden indien je daar de ruimte voor hebt. Maar persoonlijk vind ik het argument om niet te laag te gaan ivm verkeersdrempels geen goed argument (in algemene zin dan, niet specifiek in jou geval), want het stikt hier in de regio A'dam/A'veen van de drempels en zoals gezegd had ik nooit ergens problemen.

en hij heeft ook een hele tijd nog een stuk lager gestaan:


Je moet iets rustiger drempels oprijden, maar ik heb nooit een probleem gehad om ergens overheen te kunnen rijden. Je moet als je verlaagd bent sowieso al langzaam over drempels, dus dan maakt het ook niet uit of je laag bent of extreem laag. Alleen bij sommige parkeergarages kan het een probleem worden als de hoek van de helling te scherp is. Maar ook dat kun je oplossen door er schuin in/af te rijden indien je daar de ruimte voor hebt. Maar persoonlijk vind ik het argument om niet te laag te gaan ivm verkeersdrempels geen goed argument (in algemene zin dan, niet specifiek in jou geval), want het stikt hier in de regio A'dam/A'veen van de drempels en zoals gezegd had ik nooit ergens problemen.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Culemborg
Bericht

Dit is wel de hoogte die ik in gedachten heb!
maar wie weet wat er gebeurd als het eenmaal zover is want in eerste instantie wilde ik helemaal niet verlagen en kwamen er toch de verlagingsveren en nu dus schroefset
Het zal denk ik meer een aanpassing voor mijn vriendin worden dan voor mij, die heeft nog wel eens de neiging om over een stoeprand heen te parkeren, alsof ze nog in de grote Laguna station rijdt

Dit is wel de hoogte die ik in gedachten heb!
maar wie weet wat er gebeurd als het eenmaal zover is want in eerste instantie wilde ik helemaal niet verlagen en kwamen er toch de verlagingsveren en nu dus schroefset

Het zal denk ik meer een aanpassing voor mijn vriendin worden dan voor mij, die heeft nog wel eens de neiging om over een stoeprand heen te parkeren, alsof ze nog in de grote Laguna station rijdt

- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
dat moet je sowieso niet doen, want dat is niet lekker voor je wielophanging etc.
Zoals je weet was de Clubman van Rosalie ook laag en dat was gewoon een kwestie van aanpassen. Maar dat is alleen maar goed, ze rijdt nu met de Eend nog steeds overal voorzichtig overheen (ook wel nodig, want die ligt toch ook redelijk laag) en dat is alleen maar goed.
Clubman:



Zoals je weet was de Clubman van Rosalie ook laag en dat was gewoon een kwestie van aanpassen. Maar dat is alleen maar goed, ze rijdt nu met de Eend nog steeds overal voorzichtig overheen (ook wel nodig, want die ligt toch ook redelijk laag) en dat is alleen maar goed.

Clubman:



MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, ik snap wel dat die 215 breder valt.....MartijnGizmo schreef:Ligt ook nog aan het bandenmerk/-type, ze vallen niet even breed. Met de Kumho Ecsta's in 215/45-17 schraapte ik in snelle bochten en bij grote snelweghobbels, met Falken FK-452 in 205/40-17 hoor ik nooit wat...


Onze sponsors