En natuurlijk om te voorkomen dat mocht het écht nodig zijn dat ik niet vanaf de passagiersstoel krijg te horen "ik zei toch dat je even moest passen"
Frankie's R55 S
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik verwacht eigenlijk dat ik ze helemaal niet nodig hebt, maar het geeft wel wat gemoedsrust dat het eventueel wél kan
En natuurlijk om te voorkomen dat mocht het écht nodig zijn dat ik niet vanaf de passagiersstoel krijg te horen "ik zei toch dat je even moest passen"

- GreyCooperS
- Forum Junky
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Gaaf, ben benieuwd naar je ervaringen!
Alvast een tip waar ik onlangs een vriend kort voor een tuningsbeurt blij mee kon maken: maak een makkelijk te reproduceren filmpje van de prestaties vóór en na het tunen. Bijv. 70-140 in z'n 4 oid met je telefoon...
- BMX
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
kortom: je gaat de knop zijn werk laten doenfrankie schreef:Yup, Jero werkt samen met BR Performance. Daar gaat hij paar uurtjes op de bank en wordt die echt op maat geprogrammeerd. Onder de sportknop.
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- frankie
- Volledig MINI minded!

Bericht
En zonder tuning heb ik als topsnelheid 233 GPS km's gemeten, dus ook eens kijken of dat nog hoger wordt.
Goed idee.MartijnGizmo schreef:Gaaf, ben benieuwd naar je ervaringen!Alvast een tip waar ik onlangs een vriend kort voor een tuningsbeurt blij mee kon maken: maak een makkelijk te reproduceren filmpje van de prestaties vóór en na het tunen. Bijv. 70-140 in z'n 4 oid met je telefoon...
En zonder tuning heb ik als topsnelheid 233 GPS km's gemeten, dus ook eens kijken of dat nog hoger wordt.
Onze sponsors