Gaat lekker snel hier...goed bezig
Erwin CS Mini Cooper S vanaf pag 46 Blue R56
- GreyCooperS
- Forum Junky
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Erwin CS
- Be Mini

Bericht

Hielspoor is spina calcaneï of te wel kort gezeg verkalking onder het hielbeen
Jumper knee heeft veel ateletiek mensen, basketballers enz. Sporters waar de meeste op afzetten.
Fap arm is niet mijn richting maar volgens mij heb je dan een extra ledemaat of verdikking
Maaaaaaaaaarrrr nee ik wil geen mini consults geven want ik wordt al af en toe op feestjes
dat ze me allemaal vragen stellen..Maar als jullie ergens problemen mee hebben mogen jullie me een pm sturen...Maar ik ben geen tovenaar die antwoord geef en je probleem is weg
Gr.Erwin
Heuuuuuuuuuuu ik moet mijn schoolgeld terug halen wat is Fusarium avenaceum dan...heeft het niet iets te maken met bloem of planten???GreyCooperS schreef:of Fusarium avenaceum
Hielspoor is spina calcaneï of te wel kort gezeg verkalking onder het hielbeen
Jumper knee heeft veel ateletiek mensen, basketballers enz. Sporters waar de meeste op afzetten.
Fap arm is niet mijn richting maar volgens mij heb je dan een extra ledemaat of verdikking
Maaaaaaaaaarrrr nee ik wil geen mini consults geven want ik wordt al af en toe op feestjes
Gr.Erwin
Laatst gewijzigd door Erwin CS op 30 jan 2012, 18:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Respect 2 All 
- GreyCooperS
- Forum Junky
- BlackFlank
- Mod virus alert!

- GreyCooperS
- Forum Junky
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
peter w.t.f
GreyCooperS schreef:Volgens mij is het voetrot, maar dan bij planten
burn rubber not your soul

- GreyCooperS
- Forum Junky
- koosie
- Volledig MINI minded!

Bericht
Fusarium is een ziekte dat voorkomt in bloembolgewassen (ik zit zelf in de bloemetjes) word ook wel zuur genoemt, als je bolletje door zuur is aangetast kan je hem weggooien... moet je bestrijden met Ozon
daar heb je zo een speciaal apparaatje voor die Ozon maakt met UV Licht, werkt goed hoor 
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors