Tevens wat andere kleine dingen binnen gehad, dus binnen ff tijd maken om eea erin te proppen..
Alcantara hoezen voor pook en handrem
Zwarte tankdop cover
Witte leds voor de nummerplaat
en zooitje rode leds voor de binnenkant...
heb een paar cheap-ass leds gekocht om te proberen of ik wat vind...anders mss toch maar witte leds rondom
Ik heb wss een set rood en setje wit voor de nummerplaat over. Heb voor de zekerheid een extra setje besteld voor t geval er eentje stuk gaat of mist...
Mocht er iemand nog leds willen, let me know
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Maar ik zal ik weer niet zijn als ik niet een beetje lijn aan de buitenkant van de handrem had gemorst ...maar goed, je ziet het straks niet als t goed is...
Gaat wat worden met spuiten straks
Morgen ff aan mn knop trekken en dan kan die erop
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Volgens mij zit die stickselnaad van je versnellingspook nu niet midden achter als ie in de auto zit. Die pinnetjes eronder zitten in de 4 'hoeken', zeg maar zo: