Peter's PW R53...new ride..pag 336
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
thx buddy!
Hoop dat je snel weer een leuke kart hebt om te gaan starten...
Ik probeer het stiksel nu in het midden te krijgen, maar de uitsparingen voor om de klipjes te doen, passen maar op een manier lijkt het...op zich had James t wel netjes in het midden, dus ik zal wel wat niet goed doen...ff verder klieren nog

Hoop dat je snel weer een leuke kart hebt om te gaan starten...
Ik probeer het stiksel nu in het midden te krijgen, maar de uitsparingen voor om de klipjes te doen, passen maar op een manier lijkt het...op zich had James t wel netjes in het midden, dus ik zal wel wat niet goed doen...ff verder klieren nog

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb er zelf mee zitten klooien, er zijn in principe 4 mogelijkheden als je van die pinnetjes uit gaat, dus ff draaien tot het klopt.
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Er zit 1 dik pinnetje en drie dunnen pinnetjes aan de onderkant...om te voorkomen dat ik nu weer 7 hoog naar beneden moet...zit t dikke pinnetje voor of achter? 

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bij mij was 1 van de pinnetjes al afgebroken, en dat was de dikke, dus sorry, dat weet ik zo niet.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hier staan wel foto's bij de intallatieprocedure, maar ik weet niet of je de pinnetjes goed genoeg kunt zien: http://www.redlinegoods.com/MINIinstall.php
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
No worries...ik heb de tactiek gevonden, dus van de week ff passen in de auto en eventueel ff paar klipjes verschuiven
Nu wel ff zoeken naar een mooie pook en handrem handle...wil het liefst geen ronde knop maar een meer langwerpige pook knop..Beetje zoals die JCW, maar dan liefst in alu of zo..
Suggesties welkom..
Vind zelf deze erg mooi Storm Motorwerks

Nu wel ff zoeken naar een mooie pook en handrem handle...wil het liefst geen ronde knop maar een meer langwerpige pook knop..Beetje zoals die JCW, maar dan liefst in alu of zo..
Suggesties welkom..
Vind zelf deze erg mooi Storm Motorwerks
Laatst gewijzigd door GreyCooperS op 31 jan 2012, 20:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
je moet er ook niet op gaan zitten Martijn..
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
En ik rijd de hele maand al in de clicko zonder verwarming, dus ik ben al weerstand aan het opbouwen...
Nou, de standaard knop is ook niet echt lekker warm hoor, met dat alu plasticMartijnGizmo schreef:Zo'n knop is wel koud in de winter!

En ik rijd de hele maand al in de clicko zonder verwarming, dus ik ben al weerstand aan het opbouwen...
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Jouw handen hebben geen gevoel meer?mushrop schreef:je moet er ook niet op gaan zitten Martijn..
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
...
Welk wit setje bedoel je Koen? Ik heb nog wel een setje china spul..mag je gratis hebben..(kosten 18 euro op Ebay
)

Welk wit setje bedoel je Koen? Ik heb nog wel een setje china spul..mag je gratis hebben..(kosten 18 euro op Ebay

Onze sponsors