20 mei: Great British CPZ Voor we CPZ naderen P1(10)
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- wanders
- Enthousiast
Bericht
Kom op zeg, we hebben het hier niet over 600pk race auto's...
Met een mini op de max rijden is echt niet zo spannend hoor.. Kan iedereen na een dagje les...
En die gasten die met die 500pk DB9's rond rijden zijn veel te bang hem op de vouwen dus die kan je makkelijk voorbij in het rem en bochtenwerk.. Dat gas intrappen alleen op het rechte stuk heeft helemaal niet zoveel invloed op een rondetijd... Het gaat vooral om het betere rem en bochtenwerk..
TADA! Je hebt een 250pk mini met alles er op! Zet die gasten in die 200 000,- supercars ff voor lul man! Dat is pas leuk..
franklyn85 schreef:nou ik zal zeggen doen pikwanders schreef:tourclasse?!?! dat is rijden met hindernissen! gewoon super sport natuurlijk!wij zijn geen driftcoreurs
Met een mini op de max rijden is echt niet zo spannend hoor.. Kan iedereen na een dagje les...
En die gasten die met die 500pk DB9's rond rijden zijn veel te bang hem op de vouwen dus die kan je makkelijk voorbij in het rem en bochtenwerk.. Dat gas intrappen alleen op het rechte stuk heeft helemaal niet zoveel invloed op een rondetijd... Het gaat vooral om het betere rem en bochtenwerk..
TADA! Je hebt een 250pk mini met alles er op! Zet die gasten in die 200 000,- supercars ff voor lul man! Dat is pas leuk..
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
x2!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
dus eerlijk gezegd gaat me dat te ver
hahaha komt goed maar voor als nog is en blijft mijn onverzekerde prive auto op het cirquitwanders schreef:franklyn85 schreef:nou ik zal zeggen doen pikwanders schreef:tourclasse?!?! dat is rijden met hindernissen! gewoon super sport natuurlijk!wij zijn geen driftcoreurs

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
toch
vast en zeker wel....MrSmith schreef:Gaan er ook nog mensen vanaf Noord Nederland heen? Groningen, Drenthe en/of Friesland?

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja meestal regelt winvs het en je moet alleen kaartjes kopen geloof ik en als je circuit wilrijden ookwheeler schreef:Ik zal het nog even bespreken maar ik denk dat ik ook ga (vanuit Leeuwarden). Moet me dan nog even aanmelden op de site, wordt er vanuit NewMINIclub nog iets opgezet?

- MrSmith
- Be Mini
Bericht
Laat ff weten als je die kant op gaat, misschien dat ik ook die kant op ga. Kunnen we samen die kant op rijden en misschien nog andere mini's uit het noorden..wheeler schreef:Ik zal het nog even bespreken maar ik denk dat ik ook ga (vanuit Leeuwarden). Moet me dan nog even aanmelden op de site, wordt er vanuit NewMINIclub nog iets opgezet?
- wheeler
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ok, ik heb besloten te gaan.
Nu zat ik te kijken maar ik kies voor "Gratis toegang voor Engelse auto + bestuurder" + 1 toegangskaart omdat ik iemand meeneem.
Zijn er meerdere hier die ook gaan rijden "Vrij Rijden Toerklasse 20 minuten"? Ik heb al drie keer eerder op Zandvoort gereden en op zich valt €40 dan wel mee maar vroeg me af of het niet bomvol is tijdens deze sessies? Iemand met ervaring van vorig jaar?
Nu zat ik te kijken maar ik kies voor "Gratis toegang voor Engelse auto + bestuurder" + 1 toegangskaart omdat ik iemand meeneem.
Zijn er meerdere hier die ook gaan rijden "Vrij Rijden Toerklasse 20 minuten"? Ik heb al drie keer eerder op Zandvoort gereden en op zich valt €40 dan wel mee maar vroeg me af of het niet bomvol is tijdens deze sessies? Iemand met ervaring van vorig jaar?
- frankie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vorig jaar was het op Assen. Ik heb toen zelf niet gereden, maar wat ik ervan begrepen heb viel het met de drukte op het circuit wel mee tijdens de vrijrijden sessies. Nu gebied de eerlijkheid te zeggen dat het bezoekersaantal überhaupt aan de lage kant was (door het weer waarschijnlijk).
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Gaat het net als de vorige keer, linkje via PM voor uitprinten van toegangskaart?
Ben ook van plan om die kant op te kopen, kunnen we in treintjeMrSmith schreef:Laat ff weten als je die kant op gaat, misschien dat ik ook die kant op ga. Kunnen we samen die kant op rijden en misschien nog andere mini's uit het noorden..wheeler schreef:Ik zal het nog even bespreken maar ik denk dat ik ook ga (vanuit Leeuwarden). Moet me dan nog even aanmelden op de site, wordt er vanuit NewMINIclub nog iets opgezet?

Gaat het net als de vorige keer, linkje via PM voor uitprinten van toegangskaart?

Onze sponsors