pocket's Laser Blue mcs -> mag dicht.
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- pocket rocket
- Bijna verslaafd
Bericht
@parklaneworks: nee inderdaad wordt er niet vrolijk van.
de koppeling moet ook nog vervangen worden.
natuurlijk heb ik nog garantie.
dus zullen morgen effe zien wat ze zeggen in de garage en dan die van de garantie maar effe op de hoogte brengen.
grtz
de koppeling moet ook nog vervangen worden.
natuurlijk heb ik nog garantie.
dus zullen morgen effe zien wat ze zeggen in de garage en dan die van de garantie maar effe op de hoogte brengen.
grtz
- pocket rocket
- Bijna verslaafd
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- pocket rocket
- Bijna verslaafd
Bericht
De oorzaak is gevonden.
Mag er niet meerijden.
Zitten scheuren in de toevoer olie leiding van de turbo.
Maandag zou die moeten klaar zijn.
Mag er niet meerijden.
Zitten scheuren in de toevoer olie leiding van de turbo.
Maandag zou die moeten klaar zijn.
- pocket rocket
- Bijna verslaafd
Bericht
Daarbij gelukkige niet langer mee rond want zou meer schade aangericht hebben.
Kostprijs van de onderdelen zou fond de 100€ zijn.
gaat inderdaad meevallen.speedy schreef:klinkt alsof het meevalt of niet?
Daarbij gelukkige niet langer mee rond want zou meer schade aangericht hebben.
Kostprijs van de onderdelen zou fond de 100€ zijn.
- pocket rocket
- Bijna verslaafd
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
als je garantie hebt zou ik me sowieso niet al te druk maken. Maar vervelend is het wel natuurlijk.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- pocket rocket
- Bijna verslaafd
Bericht
ondertussen staat de mini terug op zijn warm plaatsje lekker warm binnen.
heeft wat geld gekost om die paar leidingen te vervangen.
niet normaal maar nu effe de garantie aanspreken om te zien wat ik er terug van krijg.
heb ook gemerkt dat ze de chroom omlijsting van de motorkap hebben beschadigd en ook niet willen toegeven dat zij dat gedaan hebben.
ze wilde de bevestigingspunten terug lijmen maar heb het zo maar gelaten.
de 25 mag ik terug gaan voor het vervangen van waterpomp onder garantie van bmw.
grtz
niet normaal maar nu effe de garantie aanspreken om te zien wat ik er terug van krijg.
heb ook gemerkt dat ze de chroom omlijsting van de motorkap hebben beschadigd en ook niet willen toegeven dat zij dat gedaan hebben.
de 25 mag ik terug gaan voor het vervangen van waterpomp onder garantie van bmw.
grtz
- philip68
- 4 op een rij!
Bericht
Binnenkort de zwarte JCW omlijsting!pocket rocket schreef:ondertussen staat de mini terug op zijn warm plaatsje lekker warm binnen.
grtz

Onze sponsors