My MINI Cooper S R57 CABRIO
- GreyCooperS
- Forum Junky
- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik vind het altijd eng... Ik zie dan een reactie dat zo'n jonge auto (qua kenteken) op MP werd en dat tik ik altijd ff het kenteken in op de RDW site.
Persoonlijk weet ik niet hoe je anders aan zo'n laag BPM bedrag kan komen.
Bij mij mailde de douane gewoon het chassisnummer door naar MINI NL en binnen een kwartier was het BPM bedrag bekend. Daar kon ik niets tegen in brengen helaas...
Persoonlijk weet ik niet hoe je anders aan zo'n laag BPM bedrag kan komen.
Bij mij mailde de douane gewoon het chassisnummer door naar MINI NL en binnen een kwartier was het BPM bedrag bekend. Daar kon ik niets tegen in brengen helaas...
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Er zijn wel bedrijven die alternatieve taxaties kunnen doen die door de douane geaccepteerd worden.
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
oepsie!peter schreef:Ojee, 1058 euro BPM op het kenteken volgens de RDW....mushrop schreef:Stond afgelopen week nog te koop op MP deze.

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- S-67
- Be Mini
Bericht
Wat ze ook wel eens doen is dat ze kapotte en beschadigde bumpers plaatsen en andere velgen etc. Stuurtje met kapotte airbag terwijl dat niet het geval is en na invoer alle originele onderdelen weer terugplaatsen. Dit kan snel duizenden euro's schelen voor een dagje werk.. Maar of dit hier ook is (hoop ik wel) kan ik natuurlijk niet zeggen. Wel vette bak verder!
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hoi, welkom op het forum
Uit welk land is jouw cabrio afkomstig? Want volgens mij heb ik deze al eens eerder ergens gezien met die bruine velgen... maar waar ???
Uit welk land is jouw cabrio afkomstig? Want volgens mij heb ik deze al eens eerder ergens gezien met die bruine velgen... maar waar ???

Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- Issy
- Nieuw Lid
Bericht
Ik heb hem zelf nieuw uit Stuttgart gehaald (vorige woonplaats). Het klopt dat de BPM niet correct is op de papieren, maar dat wordt binnekort rechtgezet. Moest rond de 5k BPM betalen om hem in te voeren op NL-kenteken. Maargoed het corrigeren duurt wel even heb ik begrepen.
Kan ondertussen niet wachten op de Roadster, die ik meteen zal bestellen ook in Pepper White & Hot-chocolate!
Ik vind het wel OK zo. Ik hou meer van het origineel houden van m'n Mini en daarmee iets aparts creeeren. Overigens vind ik die velgen die Martijn heeft gepost wel erg bruut!peter schreef:Wow! Heftige combi!!!
Dikke bak, maar hoe ervaar je de velgen zelf? Want daar gaat het uiteindelijk om.
Ik heb hem zelf nieuw uit Stuttgart gehaald (vorige woonplaats). Het klopt dat de BPM niet correct is op de papieren, maar dat wordt binnekort rechtgezet. Moest rond de 5k BPM betalen om hem in te voeren op NL-kenteken. Maargoed het corrigeren duurt wel even heb ik begrepen.
Kan ondertussen niet wachten op de Roadster, die ik meteen zal bestellen ook in Pepper White & Hot-chocolate!
- jones78
- Enthousiast
Bericht
Gelukkig maar. Foutje van het rdw kan natuurlijk ook! Niet aan gedachtIssy schreef:Ik heb hem zelf nieuw uit Stuttgart gehaald (vorige woonplaats). Het klopt dat de BPM niet correct is op de papieren, maar dat wordt binnekort rechtgezet. Moest rond de 5k BPM betalen om hem in te voeren op NL-kenteken. Maargoed het corrigeren duurt wel even heb ik begrepen.

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors