Seat Leon CUPRA. SOLD!!
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- maus105
- Bonkey
Bericht
De rigshots zijn mislukt jammer genoeg
. Daarom vanavond maar even op pad geweest om wat foto's te maken.
Avondfoto's vind ik namelijk altijd vet! Het is alleen best moeilijk om de sluitertijd enzo te bepalen. Maar ja van doen word je wijzer
Dus alle comments zijn welkom. Zowel positief als opbouwende kritiek wat foto betreft.

Avondfoto's vind ik namelijk altijd vet! Het is alleen best moeilijk om de sluitertijd enzo te bepalen. Maar ja van doen word je wijzer

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Netjes, al had de auto er voor mijn gevoel wel wat meer uit mogen springen...
Qua belichting: testshot maken op ISO800 of 1600, en dan de sluitertijd keer 8/16 doen bij ISO100... Scheelt aardig wat proberen/wachten!
Qua belichting: testshot maken op ISO800 of 1600, en dan de sluitertijd keer 8/16 doen bij ISO100... Scheelt aardig wat proberen/wachten!

- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Mooi hoor! en een erg leuke en originele compositie.
Bouwt VALLEY photgraphy ook huizen.
Technisch Detail:
De neus is niet helemaal scherp lijkt, camera heeft als scherpstel-referentie denk ik de stenen genomen.
Ik weet niet welke lensopening je gebruikt hebt maar in dit soort situaties draai ik hem zeker tot 11 of 16.
Je krijgt dan een flinke scherptediepte van b.v. 1,5 meter tot oneindig.

Bouwt VALLEY photgraphy ook huizen.

Technisch Detail:
De neus is niet helemaal scherp lijkt, camera heeft als scherpstel-referentie denk ik de stenen genomen.
Ik weet niet welke lensopening je gebruikt hebt maar in dit soort situaties draai ik hem zeker tot 11 of 16.
Je krijgt dan een flinke scherptediepte van b.v. 1,5 meter tot oneindig.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- maus105
- Bonkey
Bericht
@Martijn: Had wel wat gespeelt met de ISO maar zal het volgende keer is proberen thx!
@TBL: De plek van de "sig" vond ik wel leuk
. Op de scherpstelling let ik wel altijd alleen nu je het zo zegt heb ik gister meer op belichting gelet dus dat is jammer. De neus is ook door de bewerking wat waziger geworden. Thx voor de tips! Die neem ik zeker mee!
@Daiel: Het probleem is hoe meer je "verstand" van fotograferen krijgt hoe kritischer je op jezelf word. Vroeger zou ik veel eerder genoegen nemen met een foto.
Qua foto vond ik het bij deze juist leuk om wat meer op de foto te zetten als alleen de auto
@TBL: De plek van de "sig" vond ik wel leuk

@Daiel: Het probleem is hoe meer je "verstand" van fotograferen krijgt hoe kritischer je op jezelf word. Vroeger zou ik veel eerder genoegen nemen met een foto.
Qua foto vond ik het bij deze juist leuk om wat meer op de foto te zetten als alleen de auto
- maus105
- Bonkey
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zou proberen om de nadruk wat meer op de auto te leggen (tenzij je het huis heel belangrijk vindt...
):

Onze sponsors