Je hebt ook gewoon het recht om onderhoud bij een andere mini dealer te laten uitvoeren met behoudt van je garantie. In Rotterdam zit bijvoorbeeld nog een dealer.philip68 schreef:Eigenlijk samengevat: Mini Nederland is totaal niet klantgericht! Eigenlijk vette schande en een reden om geen BMW of mini te rijden.....Heb jarenlang Nissan 350Z gereden, alle garanties (en meer) netjes uitgevoerd! echt topservice!Marcel Always Open schreef:Mini den haag is gewoon degene die het beste de instructie van MINI Nederland uitvoert. Hetzelfde voor MINI Amsterdam. Toevallig allebei eigendom van de importeur, in tegenstelling tot alle andere dealers?
Alles ontkennen, standaardantwoord "nooit van gehoord" is de instructie die aan alle dealers is gegeven.
Andere dealers zijn meer klantgericht, dus weigeren soms de harde instructie op te volgen.
Dus ik verwijt MINI Nederland/importeur meer dan dat ik de dealer verwijt.
mijn opinie...
Terugroepactie
- mso
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hoog- en laagvlieger
- CooperJeff
- Mod virus alert!
Bericht
Vorige week afspraak bij Mini Breda gemaakt. Auto hebben we onlangs aangeschaft (niet via Mini dealer) en voorheen nooit bij Mini Breda geweest.
Over 2 weken kan ik terecht en ik werd (tot nu toe) zonder enige problemen geholpen. Kenteken werd gecheckt, vastgesteld dat het een auto betreft voor terugroepactie en afspraak gemaakt.
Het kan dus (gelukkig) ook anders.
Over 2 weken kan ik terecht en ik werd (tot nu toe) zonder enige problemen geholpen. Kenteken werd gecheckt, vastgesteld dat het een auto betreft voor terugroepactie en afspraak gemaakt.
Het kan dus (gelukkig) ook anders.
- marcel&mirell
- 4 op een rij!
Bericht
Vandaag maar even gebeld met mini Den Haag om een afspraak te maken voor de mini het onderdeel is op voorraad en wordt a.s vrijdag gemonteerd .
Op de vraag waarom we niet zijn geïnformeerd over de terugroep actie gaf meneer aan , dat de post waarschijnlijk nog onderweg is
VOORUIT DAN MAAR
Op de vraag waarom we niet zijn geïnformeerd over de terugroep actie gaf meneer aan , dat de post waarschijnlijk nog onderweg is

- CooperJeff
- Mod virus alert!
Bericht
Zeker met de vorst is extra koeling welkom......speedy schreef:Rijd echt heel fijn met die nieuwe pomp

Onze sponsors