Ze zijn niet opperbest, maar de verlichting in de parkeergarage hieronder is ook niet al te beste - daarom wijken de remklauwen en ook de rolkooi wat af op de foto.
Ik ben bijzonder tevreden met het resultaat - precies wat ik er van gedacht had! De hemel en zijstijlen ogen luxe, zonder teveel aaibaar te zijn - maar het heeft er wel voor gezorgd dat ik mijn dash niet ga laten flocken. Dan wordt het namelijk echt teveel van het goede. Ook heb ik besloten de GP-tellers te houden omdat ze het beeld gewoon te mooi aanvullen. Wat betreft de wielen; de spacers zitten eronder, de naven zijn zwart gespoten, en de zwarte bouten zitten erin. Staat erg lekker moet ik zeggen - al moet ik nog even wennen. Heeft er ook veel mee te maken dat het dak nu nog wit is en ik dat zsm zwart wil hebben samen met het verwijderen van al dat chroom. Lots to do, lots to do
Ik zelf ook, maar dat ligt ook aan de foto's. Het geheel ziet er in daglicht veel beter uit, daarom ga ik morgen weer nieuwe foto's maken Sowieso eens even poetsen, de trims bijwerken, en de bandjes voorzien van wat bandenzwart - dan ziet het er al heel anders uit...