Size does matter?

Van alles en niet over de MINI (géén verkoop-topic).
maus105
Bonkey

08 feb 2012, 19:01

:lol: Leuk om te zien dat sommige mensen zich zo druk kunnen maken om zulke dingen! Het leuke is dat ik het ook wel degelijk op merk. Als ik met de ford fiesta van Chantal rij dan zie je veel vaker bumperklevers en mensen die links van je gaan staan. Daar tegenover als ik met de cupra rij durven ze amper naast je te staan en heb ik zelden last van bumperklevers.
Mij interreseert het ook vrij weinig in welke auto ik ook rij. Als je denkt dat je over me heen kunt rijden moet je dat zeker doen. De steenslag komt je tegemoet als je zo dicht op me bumper rijd :lol: Vooral audi's hebben er een handje van om die dikke bakken met led balken bij je naar binnen te duwen.
Het mooie is dat als zulke je voorbij komen en je omkijkt dat er 9 van de 10x een pannekoek in zit :lol: Nogmaals ik kan me er niet druk om maken en mensen die moeite met mijn rijstijl hebben nodig ik uit om bij het volgende pompstation even te stoppen :klap :lol:
GreyCooperS
Forum Junky

08 feb 2012, 19:50

Haha... Ik herken eea wel, maar moet zeggen dat ik met de Mini altijd wel leuke reacties krijg.. Lijkt wel of andere merk rijders die van een uitdaging houden, wel wat verstand hebben en weten dat een dik aangeklede S wel wat kan. Heb dus redelijk vaak fun sprintjes... Die ik overigens vaak verlies omdat ik altijd wat schroom heb om mn mini qua schakelen op zn falie te geven :lol:

Wat echter pas echt irritant was, was de periode waarin ik met mn 7 serie reed. Daar krijg je zelf een middelvinger als je met 90 wil invoegen, netjes richting aangeeft en er voldoende ruimte is. Daar merk je dat veel mensen echt hun best doen om je dwars te zitten. :s
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2012, 20:24

GreyCooperS schreef: Wat echter pas echt irritant was, was de periode waarin ik met mn 7 serie reed. Daar krijg je zelf een middelvinger als je met 90 wil invoegen, netjes richting aangeeft en er voldoende ruimte is. Daar merk je dat veel mensen echt hun best doen om je dwars te zitten. :s
Ja ik ben bang dat BMW (Audi zag ik ook al voorbij komen) een beetje een reputatie heeft opgebouwd op het gebied van associaal rijden. Mijn vader zegt ook altijd dat ie het verschil in reactie erg merkt tussen zijn BMW en de familie Renault..
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2012, 21:10

P5ycH0 schreef:Ken het... En dan seinen ze ook nog met hun groot licht als je in de verte verdwijnt....
(Of met blauwe lichten in de grill :O )
Prima toch? als het harder dan 140 km/u gaat vindt de politie in NL het 'onverantwoord' om in hot pursuit te gaan, kun je dus best zoekrijden! :mrgreen:
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 feb 2012, 22:51

Totdat je wegmisbruikers achter je hebt zitten, die gaan wel lekker met je mee :mrgreen:
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2012, 22:54

true, die hebben meestal wel een leuk 'kantoor'... S4, T5, R32... maarja, weegt ook wat al die camera's.. moet natuurlijk wat vermogen tegenover staan om vooruit te komen :lol:
Daveke
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 feb 2012, 22:59

Mooie is dat het een R32 is met "gewone" Gold bumpers is, of een S4 in A4 trim en dat soort fratsen..

Ik mag het wel, ik word alleen steeds banger om ze zelf tegen te komen :mrgreen:
Zeker gezien het feit dat ze altijd zo "uitdagend" rijden.. Ze zoeken de grens op, tot JIJ eroverheen gaat en gaan dan snappen ze je.. Jammer is dat ;)
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2012, 23:04

afgelopen vrijdag, topgear op Veronica.. zo'n basic ford transit busje met 'slechts' een Jaguar V10 of V12 erin.. Top Gear UK vs Top Gear Australia.. supermooi :lol:
Adrenalin Junkie
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2012, 10:33

Shag schreef:
P5ycH0 schreef:Ken het... En dan seinen ze ook nog met hun groot licht als je in de verte verdwijnt....
(Of met blauwe lichten in de grill :O )
Prima toch? als het harder dan 140 km/u gaat vindt de politie in NL het 'onverantwoord' om in hot pursuit te gaan, kun je dus best zoekrijden! :mrgreen:
Onze highway patrol (volvo station politie auto's, V50's?) rijden echt wel door achter je aan, zie die gasten vaker met meer dan 140 km/h voorbij komen zonder vertoon van zwaailichten...
MINI COOPER S R53 pre-facelift
Afbeelding
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 feb 2012, 11:11

De politie mag zonder toet-toet blauw-blauw ongestraft 140 rijden :)
daarboven moeten ze een reden hebben!

Politie mag zo hard als ze willen bij een achtervolging, zolang de veiligheid voor andere blijft :)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2012, 11:55

BMX schreef:Politie mag zo hard als ze willen bij een achtervolging, zolang de veiligheid voor andere blijft :)
Mogen is een ding, de ballen/middelen/vaardigheden ervoor hebben een tweede... laat het daar nou net aan ontbreken hier in NL. Geldtransportje iemand? :mrgreen:
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2012, 12:26

GreyCooperS schreef:Wat echter pas echt irritant was, was de periode waarin ik met mn 7 serie reed. Daar krijg je zelf een middelvinger als je met 90 wil invoegen, netjes richting aangeeft en er voldoende ruimte is. Daar merk je dat veel mensen echt hun best doen om je dwars te zitten. :s
Ik reed een tijdje terug met deze Outlander mijn vaste route naar Amsterdam:
Afbeelding

Niet bepaald een 'dikke bak', maar een witte SUV met xenon werkt voor veel mensen als een rode lap op een stier. Ik was wat moe en had weinig haast, dus ik reed bijzonder defensief en maar 125 oid. Toch kreeg ik meermaals gebarende/seinende medeweggebruikers, zonder dat ik ook maar iets mis deed. Heel vreemd... :s
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 feb 2012, 12:28

miss stond de xenon verkeerd (te hoog) voor laag zittende mensen?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
florisvandam
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

09 feb 2012, 13:06

kom maar op jonguhhs ik maak jullie kapoooooooottttttt :)
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Marcel Always Open
Cabrio-King

09 feb 2012, 13:08

reality check

een Mini gaat gewoon niet hard in de accelleratie
maar als je de bochten gewoon niet remt, hoef je ook niet zoveel meer te accellereren. :lol:
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"

Terug naar “Kletshoek”