G's Ride.. 213 pk, 252 Nm met 15% pulley
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
wat handig dat je dat zelf kan man. Ben benieuwd naar je grafiek.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
iig geen gebrek aan lef 
maaruh.. heb je de boel niet een beetje beschadigd of zie ik dat verkeerd?
Denk dat ik dat gewoon laat doen..
ben benieuwd naar de prestaties!

maaruh.. heb je de boel niet een beetje beschadigd of zie ik dat verkeerd?

Denk dat ik dat gewoon laat doen..
ben benieuwd naar de prestaties!

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
heb je de pully op de auto eraf geslepen en niet de charger gedemonteerd 

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
je moet echt serieus oppassen dat je de charger niet beschadigd heb maar al met al als het goed zit ben ik zeer benieuwd naar de grafiek
vraagje waarom geen 17% pully
vraagje waarom geen 17% pully

- Gideon
- One wheel wonder
Bericht
Ik ben ook benieuwd 
Nee joh, charger hoeft er niet af... als je blok schuin genoeg staat kan je er wel bij met een slijper. Wel een grote slijpschijf gebruiken. En ja... er is wel 2 mm in een koelrib van de charger geslepen.. maar dat kan absoluut geen kwaad... Na het slijpen konden we zo de pulley eraf trekken en hebben de as ook niet belast...

Nee joh, charger hoeft er niet af... als je blok schuin genoeg staat kan je er wel bij met een slijper. Wel een grote slijpschijf gebruiken. En ja... er is wel 2 mm in een koelrib van de charger geslepen.. maar dat kan absoluut geen kwaad... Na het slijpen konden we zo de pulley eraf trekken en hebben de as ook niet belast...
Gewoon gaan!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
voordeel is wel als je charger eraf is dat je het olie niveau en de schoepen ken checken voordat je de charger tuned
ja ik ken de methode blok opkrikken maar ik zelf vind het idee dat je toch met je schijf in je charger zit ook al is het maar 2mm heel erg kloteGideon schreef:Ik ben ook benieuwd
voordeel is wel als je charger eraf is dat je het olie niveau en de schoepen ken checken voordat je de charger tuned

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja cravenspeed is mooi hoogwaardig afgewerkt en zelfcentrerend (weet ik bij toeval ik luister veel ) ik rij zelfook met 17% cravenspeed heerlijkGideon schreef:owjah, nee niet voor de 17% gekozen, scheelt wel veel Nm.. maar zonder IC of Catcam lijkt me 15 voor nu even beter. Wanneer ik verder wil monter ik sowieso 17%... pulley vervangen is nu een eitje met de cravenspeed

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja rijden er zat rond met standaard hoor ik rij alleen andere kop i.v.m de toekomst sprintex of rotrex charger ben ik nog niet helemaal uit moet dan toch je compressie verlagen dat is bij deze al gedaanGideon schreef:Maar jij hebt ook een andere kop en IC![]()

- Gideon
- One wheel wonder
Bericht
...
respect voor de Sprintex, duur geintje denk ik?
Ja idd rijden er wel veel rond, maar qua hitte en de verdere aanpassingen voor in de toekomst is het wel goed zo denk ik, 17% doe ik als ik met de catcam, injectoren, ic ga beginnen.. eerst ff de rekening weer aanspekkenfranklyn85 schreef:ja rijden er zat rond met standaard hoor ik rij alleen andere kop i.v.m de toekomst sprintex of rotrex charger ben ik nog niet helemaal uit moet dan toch je compressie verlagen dat is bij deze al gedaanGideon schreef:Maar jij hebt ook een andere kop en IC![]()

Gewoon gaan!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
repsect voor jou ook hoor dat je die dingen zelf doet ik kan het niet ik ben alleen maar een grensrechter......LOL
ja ik ben zezig met een 2de handsjemaar waarschijnlijk voor een automaat mini ben aan het kijken of het aan te passen valt maar ben erbang voor van niet dus moet ik weer verder zoeken hahahaGideon schreef:Ja idd rijden er wel veel rond, maar qua hitte en de verdere aanpassingen voor in de toekomst is het wel goed zo denk ik, 17% doe ik als ik met de catcam, injectoren, ic ga beginnen.. eerst ff de rekening weer aanspekkenfranklyn85 schreef:ja rijden er zat rond met standaard hoor ik rij alleen andere kop i.v.m de toekomst sprintex of rotrex charger ben ik nog niet helemaal uit moet dan toch je compressie verlagen dat is bij deze al gedaanGideon schreef:Maar jij hebt ook een andere kop en IC![]()
...
repsect voor jou ook hoor dat je die dingen zelf doet ik kan het niet ik ben alleen maar een grensrechter......LOL

- Gideon
- One wheel wonder
Bericht
Bij dit project heb ik ook meer gereedschap aangegeven dan gebruikt
Automaat met een Sprintex? haha lolfranklyn85 schreef:ja ik ben zezig met een 2de handsjemaar waarschijnlijk voor een automaat mini ben aan het kijken of het aan te passen valt maar ben erbang voor van niet dus moet ik weer verder zoeken hahahaGideon schreef:Ja idd rijden er wel veel rond, maar qua hitte en de verdere aanpassingen voor in de toekomst is het wel goed zo denk ik, 17% doe ik als ik met de catcam, injectoren, ic ga beginnen.. eerst ff de rekening weer aanspekkenfranklyn85 schreef:
ja rijden er zat rond met standaard hoor ik rij alleen andere kop i.v.m de toekomst sprintex of rotrex charger ben ik nog niet helemaal uit moet dan toch je compressie verlagen dat is bij deze al gedaan...
Bij dit project heb ik ook meer gereedschap aangegeven dan gebruikt

Gewoon gaan!
- Gideon
- One wheel wonder
Bericht
Nou ik ben een weekendje mini-loos.
De auto in de ochtend weggebracht naar Fasttech, kon hem in het einde van de middag ophalen zeiden ze, maar helaas. Tijdens het flashen van de ECU is er een communicatiefout opgetreden tussen de ECU en het gaskleppenhuis... bedrading doorgemeten, maar is allemaal goed. Volgens de vaklui bij fasttech moet het de gasklep zelf zijn die de 0 positie kwijt is? Slijtage word mij verteld... Donderdag komt er nieuwe (€250,- ) en dan maar weer proberen.
Iemand ervaring met zoiets? Veel voorkomend probleem of heb ik gewoon pech?
De auto in de ochtend weggebracht naar Fasttech, kon hem in het einde van de middag ophalen zeiden ze, maar helaas. Tijdens het flashen van de ECU is er een communicatiefout opgetreden tussen de ECU en het gaskleppenhuis... bedrading doorgemeten, maar is allemaal goed. Volgens de vaklui bij fasttech moet het de gasklep zelf zijn die de 0 positie kwijt is? Slijtage word mij verteld... Donderdag komt er nieuwe (€250,- ) en dan maar weer proberen.
Iemand ervaring met zoiets? Veel voorkomend probleem of heb ik gewoon pech?

Gewoon gaan!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
hmm, ik heb er nog nooit van gehoord...
MINI Dubman '07 PureSilver

Onze sponsors