wie niet luisteren wil .. .. ..
Daveke schreef:Die auto is zonder verlaging gewoon nooit af, OEM of niet.
Daarbij, het is makkelijk terug te zetten - rijdt 10x beter dan dat hoge, stugge 4x4 onderstel en als je overgaat op aero staat het fatsoenlijk waar het dat zonder niet doet.
Imho hoort die verlaging op punt 1 te staan nu; en het hoeft echt niet duur te zijn; Meister - D2 - Weitec zijn allemaal goed genoeg voor dgl gebruik.
Dus; tijd om je standpunt voor een keer opzij te zetten! Zeker voor MU!
Dat is jouw mening en ook de reden waarom onze Mini's compleet verschillen.Daveke schreef:Je kan wel 4 cijferwerk uitgeven aan Aero skirts en een logo wat licht geeft als de deur open staat, maar een schroefset voegt wmb véél meer toe aan het uiterlijk van je auto. Dat verdient ie mi meer dan aero skirts
Shag schreef:.. en heel misschien dan nog een verlaging. Mijn standpunt is dan ook niet (meer) dat ik per definitie nooit een verlaging wil
Nee, maar ik heb toch dibs op jouw Cooper-S-skirts?Shag schreef:overigens, ga jij ook aan de aeroskirts dan Martijn? Hou er wel rekening mee dat ik de skirts tegelijk met de dorpelverlichting ga laten monteren he, daar is Roy wel even zoet mee!![]()
![]()
Onze sponsors