Shag's Pure Silver R53

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 feb 2012, 15:38

ik zaag gwoon een stuk van zn veren af als die een keer niet kijkt :p
wie niet luisteren wil .. .. ..
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2012, 20:36

Daveke schreef:Die auto is zonder verlaging gewoon nooit af, OEM of niet.
Daarbij, het is makkelijk terug te zetten - rijdt 10x beter dan dat hoge, stugge 4x4 onderstel en als je overgaat op aero staat het fatsoenlijk waar het dat zonder niet doet.

Imho hoort die verlaging op punt 1 te staan nu; en het hoeft echt niet duur te zijn; Meister - D2 - Weitec zijn allemaal goed genoeg voor dgl gebruik.

Dus; tijd om je standpunt voor een keer opzij te zetten! Zeker voor MU!
Daveke schreef:Je kan wel 4 cijferwerk uitgeven aan Aero skirts en een logo wat licht geeft als de deur open staat, maar een schroefset voegt wmb véél meer toe aan het uiterlijk van je auto. Dat verdient ie mi meer dan aero skirts
Dat is jouw mening en ook de reden waarom onze Mini's compleet verschillen.
De stelling dat mijn auto zonder verlaging nooit af is slaat kant noch wal. Als ik hem af vind, is ie af, zo simpel is het. Geld is het probleem ook niet. Sterker nog, ik heb een aanbod gehad van iemand waarbij ik voor de gratis een puike verlagingsset aangeboden kreeg. Heb ik afgeslagen omdat ik het nu niet wil. Misschien later, zien we dan wel weer.

MU is nog ver en ik hoop in elk geval voor die tijd de opgeknapte R90's eronder te hebben, aero skirts, verlichte instaplijsten en facelift xenons. Misschien nog aerobumpers (twijfel ik nog over) en heel misschien dan nog een verlaging. Mijn standpunt is dan ook niet (meer :mrgreen: ) dat ik per definitie nooit een verlaging wil (m'n vorige auto had een FK schroefset notabene), maar dat ik persoonlijk de voorkeur geef aan andere mods.. deze krijgen dan ook prioriteit. Daarna zien we wel weer verder.

Word er wel moe van dat ik niks meer kan posten hier zonder dat het weer over verlaging moet gaan.. ben er nu wel een beetje klaar mee.
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2012, 20:58

Haha... Join the club met "high"- riders ;)

Gewoon doen wat jezelf wilt, wij rijden nu al 4 jaar met onze MINI, is van alles aan veranderd, behalve verlaging (hoewel ik dat persoonlijk wel zou willen :lol:)....
En kijk eens in mijn topic hoevaak daar commentaar op is geleverd, volgens mij is er geen pagina zonder, sterker nog, er gaan soms hele pagina's over niets anders .... :mrgreen: :s
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2012, 21:06

Doe ik ook zeker! :mrgreen:

Alleen op een gegeven moment mag 't wel eens klaar zijn, als ik telkens weer moet reageren op de verlagingshype en het bij alles wat ik schrijf (het ging over aero/verlichte instaplijsten) weer moet gaan over verlagen is voor mij de lol er snel af..

de stelling dat mijn Mini nooit af zal zijn zonder verlaging gaat me gewoon te ver. Kan ook niets meer posten hier tenzij/totdat de verlaging een feit is aangezien ie anders toch 'nooit af is'. :s
GreyCooperS
Forum Junky

08 feb 2012, 21:10

Sjaak, je hebt gelijk...echter ik doe er nog "one for the road" en dan zal ik een jaartje wachten met opnieuw spammen hierover :mrgreen:
Shag schreef:.. en heel misschien dan nog een verlaging. Mijn standpunt is dan ook niet (meer :mrgreen: ) dat ik per definitie nooit een verlaging wil
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2012, 21:11

Laat je niet gek maken Sjaak, je kent ons toch. Gewoon lekker doen wat jij wilt.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2012, 21:24

@ Peter: Die kan mooi in het archief ja, deal! :lol:
@ Rob: zo is dat! Zou 'm haast extra omhoog schroeven.. :mrgreen:

Next mod(s) korte termijn: R90's, Aeroskirts & verlichte dorpellijsten...

To be continued! :D
GreyCooperS
Forum Junky

08 feb 2012, 21:27

Die dorpellijsten zijn wel gaaf...nog niet echt in verdiept eigenlijk...beetje betaalbaar en makkelijk aan te sluiten?

Kan me herinneren dat Pieter lekker stond te tieren bij de installatie in Daaf zn Mini...(maar Pieter tiert wel vaker :mrgreen: )
AfbeeldingAfbeelding

2008 | R56 Cooper S | Chili Red

Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go

2002 | e39 540i Touring | Messing Metallic

2000 | e53 X5 4.4i | Tiag
Getzz
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2012, 21:49

Tis toch ook gewoon jouw wagen? En die is zonder verlaging al dik... Dat andere het met verlaging voor elkaar moeten zien te krijgen is hun probleem :D
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 feb 2012, 22:47

psiesssss en wie hem niet dik vind heeft lekker pech! :lol:

@ P: kosten zo'n 230 bij de dealer, aansluiten/monteren volgens dealer 2.5 uur.. makkelijk: is relatief.. zelf vind ik het een pokkeklus, moet naar binnen geboord worden, gaten moeten op bepaalde manier geboord en bewerkt worden aangezien je geen natte voetjes/roest wilt en het moet natuurlijk mooi recht geplaatst worden allemaal.. doorschakelen op voetenruimteverlichting, wegwerken allemaal.. ik begin er niet aan :lol:

Ga het door Spenki laten doen. Zal echt dik staan, en zijn er maar weinig die het hebben ook (wat me verbaast).. bij twijfel: DOEN! zal bij jou ook dik staan 8)
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2012, 12:15

Sjaak mailde me net deze foto van z'n nieuwe schroefset. Hij is nog bezig om hem wat lager te zetten, maar ivm privacy-redenen (iets met een groep stalkers, een schip vol bananen en metrolijn in Oezbekistan), ik weet het ook niet precies, zal dit de komende 2 jaar de enige foto zijn:
Afbeelding

Zo, kunnen we hier weer over andere zaken praten... :P

@Sjaak: laat maar ff weten wanneer je naar Spenki denkt te gaan, misschien kunnen we een skirt-dubbeldate doen! :mrgreen:
Sven
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2012, 13:31

:mrgreen: :mrgreen:

Maak daar een driedubbeldate van als je het mij ook even laat weten :lol: ;) excl skirts, die blijven waar ze zitten :lol:
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2012, 14:40

hahaha zo ziet het er wel vet uit ja, alleen de R90's komen eronder he! Als je daaaar eens een shopje van maakt.. ben ik misschien geneigd de volgorde van mods bij te stellen :mrgreen:

overigens, ga jij ook aan de aeroskirts dan Martijn? Hou er wel rekening mee dat ik de skirts tegelijk met de dorpelverlichting ga laten monteren he, daar is Roy wel even zoet mee! :lol: :mrgreen:

@ Sven komt goed, ben er dan vermoedelijk wel de hele dag :P
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2012, 14:53

Shag schreef:overigens, ga jij ook aan de aeroskirts dan Martijn? Hou er wel rekening mee dat ik de skirts tegelijk met de dorpelverlichting ga laten monteren he, daar is Roy wel even zoet mee! :lol: :mrgreen:
Nee, maar ik heb toch dibs op jouw Cooper-S-skirts? :mrgreen: Kan ik ook wat fotootjes maken onder het knutselen etc!
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

09 feb 2012, 15:46

ojaaaaaa! hahaha dat was ik niet vergeten nee :mrgreen: :lol: :oops: :P

Terug naar “Show your ride”