Heren, voor de agenda (ik kom alleen kijken, heb geen helmmushrop schreef:het lijkt me juist leuk om het met alleen NewMINIclub members te doen, met MINI of andere ride.

29 juni, Street Legal in Drachten
Meer info op www.dhra.nl

Heren, voor de agenda (ik kom alleen kijken, heb geen helmmushrop schreef:het lijkt me juist leuk om het met alleen NewMINIclub members te doen, met MINI of andere ride.
Weet niet watvoor aanpassingen hij voor de rest had maar met milltek en blowoff ga je hem toch behoorlijk horen.BMX schreef: Heb ooit een Leon Cupra R gereden.. 310PK.. bloedsnel maar je hoorde er niets van![]()
Weet niet watvoor aanpassingen hij voor de rest had /quote]maus105 schreef:BMX schreef: Heb ooit een Leon Cupra R gereden.. 310PK.. bloedsnel maar je hoorde er niets van![]()
Golf V edition 30 heeft ook dat blok..maus105 schreef:Het gekke is dat leon's lager in worden gezet qua pk's op papier dan daadwerkelijk is. Daar snap ik helemaal niks van. JD zegt dat de standaard cupra blokken op papier 240pk hebben maar in werkelijk op de bank 265pk hebben. Bij elke cupra die ze gehad hebben daar was dat het geval![]()
Voor 700euro kun je daar een chip krijgen waarmee je pk's stijgen naar 350pk met een koppel van 450nm! Om maar even aan te geven hoe makkelijk je meer power uit de 2.0TFSI krijgt. Het blok komt uit de s3 en niet uit de golf 5GTI zoals ik dacht. Just a sidestep
Edit: Edition 35mso schreef:Golf V edition 30 heeft ook dat blok..maus105 schreef:Het gekke is dat leon's lager in worden gezet qua pk's op papier dan daadwerkelijk is. Daar snap ik helemaal niks van. JD zegt dat de standaard cupra blokken op papier 240pk hebben maar in werkelijk op de bank 265pk hebben. Bij elke cupra die ze gehad hebben daar was dat het geval![]()
Voor 700euro kun je daar een chip krijgen waarmee je pk's stijgen naar 350pk met een koppel van 450nm! Om maar even aan te geven hoe makkelijk je meer power uit de 2.0TFSI krijgt. Het blok komt uit de s3 en niet uit de golf 5GTI zoals ik dacht. Just a sidestep
Volgens mij bestaat die niet en heeft Martijn gelijk. Er is een speciale Cupra 310 geweest die getuned door ABT 310pk zou moeten hebben (wat dus achteraf niet zo bleek te zijn)BMX schreef:Nee.. ik had t echt over een Cupra R met 310pk
weet ikMartijnGizmo schreef:Exeo-dash = A4 Cabrio!
Onze sponsors