Hoi,
Mijn naam is Rob en ben afkomstig uit de Kempen (B) en dus opzoek naar een mini. Via dit forum hoop ik mee te weten te komen over de verschillende modellen en wat de plus-en minpunten zijn. Dus nog veel leeswerk!
Grtz
Mini gezocht!
- Rad's
- One wheel wonder
Bericht
Ik ben net terug van Jorssen en het is een dus clubman geworden volledig in midnight black.
Vanaf volgende week mag ik hem ophalen en zullen er foto's gemaakt worden.
Plannen zijn waarschijnlijk 18' en verlagen om te beginnen en misschien in een latere fase had ik graag een jcw kit erop gezet als dit voor diesels bestaat.
Plannen zijn waarschijnlijk 18' en verlagen om te beginnen en misschien in een latere fase had ik graag een jcw kit erop gezet als dit voor diesels bestaat.
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
) en dat lijkt ook nog eeuwig te duren!
Goeie plannen 18' verlagen en JCW aerokit. Deze is voor bezine en diesel hetzelfde dus ook voor jou beschikbaar. Alleen de achterbumper is iets anders, omdat je 1 ipv. 2 uitlaten hebt.
Veel plezier ermee!
Gefeliciteerd man! Dat wordt lang wachten tot volgende week denk ik. Ik heb donderdag me eerste rijles (ja ik ben nog een rookieRad's schreef:Ik ben net terug van Jorssen en het is een dus clubman geworden volledig in midnight black.

Goeie plannen 18' verlagen en JCW aerokit. Deze is voor bezine en diesel hetzelfde dus ook voor jou beschikbaar. Alleen de achterbumper is iets anders, omdat je 1 ipv. 2 uitlaten hebt.
Veel plezier ermee!
Onze sponsors