JJJJ, Chili Red R56 *verkocht*
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, dat was natuurlijk geen goede vergelijking van mij...
Nog met foutje ook, die Kumho waren 215/40. Maar Falken's in 205 zijn bijv. net geen 200mm, terwijl bijv. Yokohama's op 208mm oid zitten.

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
ja Rob die clubman van jullie vond ik echt super, zeker met die wielen op de foto.
Zoals die van jullie was is nog steeds 1 van mijn favorieten om de Cooper op te volgen.
@Martijn, is toch wel raar dat de ene band op de maat of eronder is en de andere breder dan de maat.
Bij mij zijn zowel de zomer als winterband van Dunlop dus zou dan niet kunnen?
Of zou dat met de zachter compound te maken hebben van de winterband en de hogere wang en geen RF?
Zoals die van jullie was is nog steeds 1 van mijn favorieten om de Cooper op te volgen.
@Martijn, is toch wel raar dat de ene band op de maat of eronder is en de andere breder dan de maat.
Bij mij zijn zowel de zomer als winterband van Dunlop dus zou dan niet kunnen?
Of zou dat met de zachter compound te maken hebben van de winterband en de hogere wang en geen RF?
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja, er zijn nogal veel factoren die daar invloed op hebben, zelfs binnen 1 merk scheelt het. Gevalletje meten = weten...
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
YEAHHHHHHHHHHHJJJJ schreef:franklyn85 schreef:DROP THIS MINI
komt goed!

burn rubber not your soul

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
boehoe.. schade aan de Mini.
Vanmorgen ging mijn vrouw de kinderen naar school brengen, maar ze zat niet op te letten en reed achteruit de oprit af recht in de deur van een geparkeerde auto.
gevolg achterbumper kapot en nog veel erger: de auto een paar dagen kwijt!!!

direct maar naar de schadehersteller gebracht, waarschijnlijk is tie dinsdag weer klaar.
Voorlopig een leenauto van de schadehersteller mee.
Zo kom je er meteen achter hoe ruim de Mini eigenlijk is...
zo'n Panda is echt smal en klein

(op de achtergrond het poolse slachtoffer)

Vanmorgen ging mijn vrouw de kinderen naar school brengen, maar ze zat niet op te letten en reed achteruit de oprit af recht in de deur van een geparkeerde auto.

gevolg achterbumper kapot en nog veel erger: de auto een paar dagen kwijt!!!

direct maar naar de schadehersteller gebracht, waarschijnlijk is tie dinsdag weer klaar.
Voorlopig een leenauto van de schadehersteller mee.
Zo kom je er meteen achter hoe ruim de Mini eigenlijk is...

(op de achtergrond het poolse slachtoffer)
- BlackFlank
- Mod virus alert!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
heb je al gevraagd of ze de schroefset er ook onder zetten voor je?

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik was vanmorgen dan ook niet echt te genieten
Als ik de schroefset al thuis had gehad dan wel, maar krijg geen contact met Maaij, dus nog ff afwachten.
Zou er nu al wel onder kunnen, aangezien ik het vermoeden heb dat mijn schokbreker rechtsachter lek is en volgende maand de eerste APK voor de deur staat.
Dus als iemand een telefoonnummer van Maaij hebt!?
Thnks Wim, hopenlijk dus dinsdag alweer terug. Wat een gemis...WimS schreef:Arghhhh that sucks man![]()
Maarja wordt gelukkig snel gefixt![]()
Sterkte
Idd,BlackFlank schreef:mag het eigenlijk niet zeggen maare,.. vrouwen!?!
succes ermee!

ik was vanmorgen dan ook niet echt te genieten

mushrop schreef:heb je al gevraagd of ze de schroefset er ook onder zetten voor je?
Als ik de schroefset al thuis had gehad dan wel, maar krijg geen contact met Maaij, dus nog ff afwachten.
Zou er nu al wel onder kunnen, aangezien ik het vermoeden heb dat mijn schokbreker rechtsachter lek is en volgende maand de eerste APK voor de deur staat.
Dus als iemand een telefoonnummer van Maaij hebt!?
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
ik heb nog zo'n kinderzitje voor achterop te koop!
(echt!)

MINI Dubman '07 PureSilver

Onze sponsors