Geen probleem tegen uurtarief!GreyCooperS schreef:Zal ff aan de vriendin van Gizmo vragen...kan ze eens met een echte paal oefenen, ipv zo'n kleine downtube

Geen probleem tegen uurtarief!GreyCooperS schreef:Zal ff aan de vriendin van Gizmo vragen...kan ze eens met een echte paal oefenen, ipv zo'n kleine downtube
Ik denk niet dat deze zoveel geler zijn , volgens mij is het gewoon optisch bedrog omdat de koplampen een veel groter oppervlak hebben dan de door jouw getoonde afbeeldingen .Berry M schreef:Nee, ik ben 'm digitaal aan het afzeiken...Blue Chaser schreef:Was jij dat niet !Berry M schreef:Sorry, maar dat vind ik nog geen geel folie. Misschien komt het door de foto, maar het lijkt net of de lampen verkleurd zijn omdat er iemand tegenaan heeft staan zeiken...![]()
GreyCooperS schreef: Is lastig te zien op de foto, en het komt denk ik ook omdat hij PW is..op een zwarte of DS kleur komt t al beter uit denk ik
Hey suffe , hebbie niets beters te doen !GreyCooperS schreef:Zo...ik rond af met mn 14.000ste post![]()
Truste allemaal!
Onze sponsors