Wat zonde zeg! Sterkte met de afhandeling
ja dat is harder dan je denkt voor een stuk plasticKristiaan schreef:30km/u moet je weten..franklyn85 schreef:ff recht door gegleden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tering man das flinke schade succes met de afhandeling
Kristiaan schreef:30km/u moet je weten..franklyn85 schreef:ff recht door gegleden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tering man das flinke schade succes met de afhandeling
Full omnium verzekerd, het voordeel dat je hebt met bedrijfswagens. Mocht ik hem niet meer terugzien, mag ik een nieuwe bestellen, maar met het budget dat ik had ga ik hem toch niet knapper kunnen maken. (Naar mijn goesting dan, natuurlijk.) Dus ik hoop dat ik hem gewoon terugkrijg..BMX schreef:DAMN!
hoop wel all-risk verzekerd?
sterkte kerel!
Airbags zijn beide opengesprongen. Eentje los in m'n gezicht waar ik een bloedneus aan heb overgehouden. Verder overal wat stijf, maar niets onoverkomelijk. Eigen veiligheid is inderdaad het belangrijkste, maar eens je niets hebt, en dan je wagen ziet, gaan er 7 messen recht door je hart.mushrop schreef:dat is balen zeg! Jij zelf niks aan overgehouden? Dat is toch het allerbelangrijkste.
Maar ik denk niet dat 'ie totall loss is. Zijn de airbags opengegaan?
Voor zulke schade teken ik meteen, op dit moment!JJJJ schreef:Als ik naar je foto's kijk (en blijf kijken, damn wat een ellende) dan besef ik weer wat een geluk ik (lees mijn 'lieve' vrouwtje....) heb gehad.
Wanneer krijg je uitsluitsel over hoe groot de schade zal zijn???
Van april 2011. 10 maanden jong dus.mushrop schreef:ja kan me voorstellen. Ik hoop dat 'ie nog hersteld kan worden dan! Hoe jong is hij eigenlijk?
Onze sponsors