Mush's HB R53

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2012, 20:10

over Iron-X, effe gequote van hun site:
Iron.X is zeer effectief, zuurvrij en pH gebalanceerd (6-7pH) en reinigt effectief autolak, velgen en ramen....blablablablabla

... vervuiling moet in sommige gevallen geborsteld worden.

Let op: Nu met verbeterde geur!
:mrgreen:

ze zijn er zelf ook achtergekomen blijkbaar...maar dit zijn wel serieus agressieve middeltjes
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
Maichel
Be Mini
Be Mini

14 feb 2012, 20:11

Grappig ze claimen dat het zuurvrij is.

Iron.X is zeer effectief, zuurvrij en pH gebalanceerd (6-7pH)

Maar het ruikt chemisch een beetje als zoutzuur en men raad aan om handschoenen te dragen in de comments.

Zuurvrij mn kont :s

En die nieuwe geur lijkt ook mee te vallen het schijnt nog steeds enorm te stinken staat er in de comments.
Ik weet niet of je dit vaak moet gebruiken misschien als ze echt heel erg vuil zijn, maar voor de wekelijkse wasbeurt zou ik het niet gebruiken.
maus105
Bonkey

14 feb 2012, 20:29

Hey Rob, je kan ook remmenreiniger gebruiken werkt ook goed.
Bij de lidl (ja de lidl :lol: ) verkopen ze wax. Dat kan je ook op je velgen doen. Heb ik er ook op gedaan vlak voordat het zo veel ging sneeuwen.
Vorige week even afgespoeld en zonder spons ging alles er binnen no time af. Dus vanaf nu gebruik ik dat gewoon regelmatig. Kostte ongeveer 5 euro
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2012, 20:47

thnx Maurice, dus gewoon ingespoten na het schoonmaken en dan uitwrijven ofzo?

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Afbeelding
maus105
Bonkey

14 feb 2012, 20:50

Nee is echt wax. Een soort pot met waxgel. Dat smeer je erop. Even laten intrekken en vervolgens licht uitwrijven. Het vormt eigenlijk een soort van filmlaagje op je velg.
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2012, 21:10

:O

sorry, zat het helemaal verkeerd te lezen. :oops:

Dus je maakt ze schoon met remmenreiniger en daarna in de wax van de Lidl. Right?

Afbeelding
maus105
Bonkey

14 feb 2012, 21:13

Ja precies. Je moet wel even goed informeren of dat ook op gespoten/gepoedercoaten velgen kan
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

14 feb 2012, 21:19

ok, thnx :icon_top:

Afbeelding
Jean-Pierre
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

14 feb 2012, 21:20

Mis beetje laat maar Gefeliciteerd met je nieuwe Kart!
Zeker een complete wagen. Helemaal voor erbij :wink:
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 feb 2012, 08:59

JJJJ schreef:
GreyCooperS schreef:Maar Iron-x is wel goed spul, alleen zoals aangegeven in de buitenlucht doen, want wat een meur komt daar vanaf :lol:

ff zonder gekheid, ik ken dat niet: Iron-X. waar kan je dat krijgen?

Moet echt nodig aan de slag met de velgen nml.
Wil je kennis komen maken met de verbeterde geur van iron-X?? :P
JJJJ
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 feb 2012, 10:05

mini cabrio schreef:
JJJJ schreef:
GreyCooperS schreef:Maar Iron-x is wel goed spul, alleen zoals aangegeven in de buitenlucht doen, want wat een meur komt daar vanaf :lol:

Jij gebruikt dat ook dan??
Ga vanmiddag sowieso even naar de Lidl, die tip heb ik al vaker voorbij zien komen nml.
Verder wil ik wel een keer afspreken in het voorjaar voor een (mid)dagje autopoetsen hoor!!
Dan zit als het goed is ook de schroefset eronder, heb ik nog wel wat goodies over voor onder de cabbie :wink:
Woosh!
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:
Nederland

15 feb 2012, 10:31

5 pagina's terug de laatste foto van je nieuwe ride of een mod..

wordt tijd voor meer foto's...

al dat gespam hier :p :p

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
The Transporter - "Always on a mission.."

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)

The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)
Afbeelding
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 feb 2012, 10:50

Uit dezelfde categorie als die Lidl-wax: de velgenreiniger van de Action schijnt ook vrij ok te zijn, binnenkort maar eens proberen.
maus105 schreef:Ja precies. Je moet wel even goed informeren of dat ook op gespoten/gepoedercoaten velgen kan
In principe zijn velgen af-fabriek ook gewoon gespoten...
mini cabrio
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 feb 2012, 11:36

JJJJ schreef:
mini cabrio schreef:
JJJJ schreef:

Jij gebruikt dat ook dan??
Ga vanmiddag sowieso even naar de Lidl, die tip heb ik al vaker voorbij zien komen nml.
Verder wil ik wel een keer afspreken in het voorjaar voor een (mid)dagje autopoetsen hoor!!
Dan zit als het goed is ook de schroefset eronder, heb ik nog wel wat goodies over voor onder de cabbie :wink:
Ja ik gebruik t al even ja... best geinig spul voor af en toe... de wax van lidl heb ik nog geen ervaringen mee...
Maar is prima, reden maar wel op een dag als we de gehele auto gaan poetsen ;) :P Haha goodies voor onder de cabbie...... hmmmmmmm :P
PepperWhite
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 feb 2012, 14:16

Ja kom er maar door met meer foto's van deze dikke bak :mrgreen:

Terug naar “Show your ride”