heppum zelluf ook
Playmini uitlaat
- BlackFlank
- Mod virus alert!

- coopers1987
- Volledig MINI minded!

- BlackFlank
- Mod virus alert!

Bericht
misschien dat potentiële kopers dit topic nog niet hebben gezien. in de vorige GB waren er volgens mij meer mensen die zo'n uitlaat willen.
- wheeler
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
- Reinierktm
- Nieuwsgierig

Bericht
Ik twijfel nog, kan namelijk bij mij op het werk ook de uitlaat aanpassen naar wens, en dat kost me aanzienlijk minder....
Twijfel Twijfel Twijfel
Twijfel Twijfel Twijfel
- MrSmith
- Be Mini

Bericht
Twijfel nog dus...
Ik zit me nog in te lezen op de R53 uitlaatsystemen. Las in de vorige pagina van Daveke dat bij serieuze tuning de buizenwerk te smal zijn. Vraag me af of dit bij de Milltek en JCW beter zijn. Zo ja, hoop ik wel op een GB van de Milltek en anders wil ik misschien dan toch de PlayMini.wheeler schreef:Ja ik was er een van, maar omdat er te weinig voorraad was ben ik eentje opgeschoven
Nu hoop ik wel dat een beetje snel mensen zich aanmelden: ReinierKTM, mrsmith?
Twijfel nog dus...
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Bij serieuze tuning heeft Davy het over een bewerkte kop en Sprintex of Rotrex compressor... daar zit je dus niet zomaar aan! 
- MrSmith
- Be Mini

Bericht
In mijn geval gaat het dus alleen nog om prijs en sound van de uitlaat. Weet iemand zo een prijsverschil tussen de PlayMini en Milltek?
Is het trouwens (makkelijk) mogelijk om op de MiniPlay de eindstukken van de works erop te zetten?
Ooww zo ver ga ik (nog) niet, alleen nokkenas en pulley is genoeg voor nu. Als de mini mijn 2e auto wordt, dan zien we wel weer verder.MartijnGizmo schreef:Bij serieuze tuning heeft Davy het over een bewerkte kop en Sprintex of Rotrex compressor... daar zit je dus niet zomaar aan!
In mijn geval gaat het dus alleen nog om prijs en sound van de uitlaat. Weet iemand zo een prijsverschil tussen de PlayMini en Milltek?
Is het trouwens (makkelijk) mogelijk om op de MiniPlay de eindstukken van de works erop te zetten?
- coopers1987
- Volledig MINI minded!

Bericht
voor de prijs zot je bijv even op www.minispeed.nl kunnen kijken, scheel een paar honderd euro volgens mij.
- johan-01
- Nieuwsgierig

Bericht
GB-playmini
Ik was één van degenen die bij de vorige GB buiten de boot is gevallen. Playmini kon maar een bepaald aantal leveren.
Heb daarna nogmaals bij Playmini UK geinformeerd of ze mij eentje konden leveren tegen normale betaling. Dit deden ze niet.
Aangezien ik niet wist hoelang het zou duren vooraleer er weer een GB zou plaatsvinden heb ik de knoop doorgehakt.
Heb vervolgens een Milltek-systeem besteld bij Tuner in Duitsland. Heb hem reeds enkele weken binnen , maar nog niet gemonteerd. (slechte weersomstandigheden). Heb deze besteld aangezien de prijzen waarschijnlijk zullen stijgen.
Dus al met al ben ik nu voorzien,
Groetjes,
Johan
Heb daarna nogmaals bij Playmini UK geinformeerd of ze mij eentje konden leveren tegen normale betaling. Dit deden ze niet.
Aangezien ik niet wist hoelang het zou duren vooraleer er weer een GB zou plaatsvinden heb ik de knoop doorgehakt.
Heb vervolgens een Milltek-systeem besteld bij Tuner in Duitsland. Heb hem reeds enkele weken binnen , maar nog niet gemonteerd. (slechte weersomstandigheden). Heb deze besteld aangezien de prijzen waarschijnlijk zullen stijgen.
Dus al met al ben ik nu voorzien,
Groetjes,
Johan
Onze sponsors