Dikke ride

@ Spenki, begrijp je verhaal wat betreft de dikkere omvang wat betrft de onderzijde van die dempers met de bestaade velgen is er ongeveer 5 mm ruimteIvo schreef:Lekker kontje zo met die spoiler, dat is precies wat ie nog nodig had!
PepperWhite schreef:Owjee rijd er straks een dubbelganger rond in mn stadje![]()
Dikke ride
MartijnGizmo schreef:Zit niet tussen je oren, een schroefset rijdt over het algemeen stukken beter dan verlagingsveren op de originele dempers.
Als ik vrij ben kom ik ff kijkenpepper2011 schreef:Krijgt pas echt een lekkere kont wanneer die bijna op z'n buik ligtom het maar even in de clubtermen te blijven
![]()
@ mushrop & Fred heb inmiddels Coendek een Pmtje gedaan@ Spenki, begrijp je verhaal wat betreft de dikkere omvang wat betrft de onderzijde van die dempers met de bestaade velgen is er ongeveer 5 mm ruimteIvo schreef:Lekker kontje zo met die spoiler, dat is precies wat ie nog nodig had!geen idee wat het et getal is van mijn velgen is maar zal 45-48 zijn denk.............idg bedankt voor de tip,had ik eerlijk gezegt nog niet over naged8, MAAR, schroefset lijkt mij gewoon wel een stukkie beter rijden of zit het tussen me oren?
en wat betreft die velgen
zou ze er weleens onder willen zien maar dan is het weer 250 km
x2
speedy schreef:Als ik vrij ben kom ik ff kijkenpepper2011 schreef:Krijgt pas echt een lekkere kont wanneer die bijna op z'n buik ligtom het maar even in de clubtermen te blijven
![]()
@ mushrop & Fred heb inmiddels Coendek een Pmtje gedaan@ Spenki, begrijp je verhaal wat betreft de dikkere omvang wat betrft de onderzijde van die dempers met de bestaade velgen is er ongeveer 5 mm ruimteIvo schreef:Lekker kontje zo met die spoiler, dat is precies wat ie nog nodig had!geen idee wat het et getal is van mijn velgen is maar zal 45-48 zijn denk.............idg bedankt voor de tip,had ik eerlijk gezegt nog niet over naged8, MAAR, schroefset lijkt mij gewoon wel een stukkie beter rijden of zit het tussen me oren?
en wat betreft die velgen
zou ze er weleens onder willen zien maar dan is het weer 250 km
x2
is voor mij 140 km om alleen ff te kijken
![]()
Ik zou best zover willen rijden als ik de velgen gelijk kon kopen en geplaatst werden![]()
Meestal moet je aantal dagen geduld hebben
Onze sponsors