Slijten ze nu extra hard of maakt het eigenlijk niets uit? (Behalve dat zomerbanden meer grip hebben bij warm weer en winterbanden bij kouder weer)
Vind het namelijk zonde om de net nieuwe winterbanden onnodig te laten slijten

Ja dat zal je altijd zien, sneeuw, hagel, vorst, koudefronten enz. enz.Hans schreef:Ja, alleen wordt het eind volgende week weer -5(nacht's)
Lekker in het zonnetje...krikje eronder....momentsleutel in de hand....Maaij schreef:Doen jullie dit allemaal zelf, of brengen jullie het naar een bandenboer?
Wat is eigenlijk het grote voordeel van de momentsleutel ten opzichte van de meegeleverde sleutel bij de krik? Die gebruik ik namelijk altijdemillio schreef:Lekker in het zonnetje...krikje eronder....momentsleutel in de hand....Maaij schreef:Doen jullie dit allemaal zelf, of brengen jullie het naar een bandenboer?
Zelf doen bij goede weersomstandigeheden is denk ik het makkelijkst...scheelt mij 2 ritjes met een volgeladen Mini...(Velgen liggen thuis opgeslagen)
Momentsleutel zorgt ervoor dat je de wielmoeren op exact de juiste kracht aandraait...120nmFastBunny schreef:Wat is eigenlijk het grote voordeel van de momentsleutel ten opzichte van de meegeleverde sleutel bij de krik? Die gebruik ik namelijk altijd
Terug naar “MINI R50 (One/Cooper), R52 (Cabrio), R53 (Cooper S)”
Onze sponsors