JeroenV's & Saskia's HC; afscheid... :'( (p15)
- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
***zooi, voor de tweede keer in twee weken de Mini kapot.
Twee weken terug moest de gordijnairbag aan passagierszijde worden vervangen.
Gisteren ineens een melding dat er een motorstoring was, beperkt vermogen beschikbaar, matig uw snelheid en bezoek uw dealer. Vanmorgen dus naar de dealer, blijkt de thermostaat vervangen te moeten worden.
Flinke klus.
Hoe vervelend het ook is, ik moet zeggen dat ik bij mijn dealer (BMW/Mini Den Haag) uitstekend wordt geholpen.
Altijd vriendelijk, je wordt goed op de hoogte gehouden, lekkere koffie (dat is scoren bij Jeroen hoor!) en leuke mensen.
Toen ik bij de reparatie van de airbag langskwam om even iets uit de auto te halen nam een monteur ongevraagd de tijd om te vertellen wat er precies mis was en hoe ze dat gingen oplossen.
Nu rijd ik tijdelijk zo'n auto:

Ook geen straf natuurlijk, een nieuwe 116i (nog geen 800 km er op!).
Vorige keer had ik een dealerauto mee, een 118i automaat met alle opties, dat was genieten!
Twee weken terug moest de gordijnairbag aan passagierszijde worden vervangen.
Gisteren ineens een melding dat er een motorstoring was, beperkt vermogen beschikbaar, matig uw snelheid en bezoek uw dealer. Vanmorgen dus naar de dealer, blijkt de thermostaat vervangen te moeten worden.
Flinke klus.
Hoe vervelend het ook is, ik moet zeggen dat ik bij mijn dealer (BMW/Mini Den Haag) uitstekend wordt geholpen.
Altijd vriendelijk, je wordt goed op de hoogte gehouden, lekkere koffie (dat is scoren bij Jeroen hoor!) en leuke mensen.
Toen ik bij de reparatie van de airbag langskwam om even iets uit de auto te halen nam een monteur ongevraagd de tijd om te vertellen wat er precies mis was en hoe ze dat gingen oplossen.
Nu rijd ik tijdelijk zo'n auto:

Ook geen straf natuurlijk, een nieuwe 116i (nog geen 800 km er op!).
Vorige keer had ik een dealerauto mee, een 118i automaat met alle opties, dat was genieten!
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
Ja, het is echt balen... Vanaf maart 2011 geen vuiltje aan de lucht, en nu de laatste tijd ineens kuren... I ga er in mei mee naar Toscane in Italië, hoop dat de auto dan gewoon blijft doen wat hij moet doen 
Het zal wel toeval zijn dat het allemaal zo kort op elkaar komt.
En wat betreft de dealer: in mijn netwerk staan ze zeer goed bekend hoor!

Het zal wel toeval zijn dat het allemaal zo kort op elkaar komt.
En wat betreft de dealer: in mijn netwerk staan ze zeer goed bekend hoor!
"Dance like the picture's not being tagged. Love like you've never been unfriended. Tweet like no one's following."
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
..ze zijn er toch! ....
Maar zonder gekheid, mooi dat ze je goed helpen, want wel balen zoveel storingen ineens...succes!
frankie schreef:Verfrissend, een tevreden klant van MINI Den Haag![]()
![]()

Maar zonder gekheid, mooi dat ze je goed helpen, want wel balen zoveel storingen ineens...succes!
- JeroenV
- Mod virus alert!
Bericht
De thermostaat is inderdaad vervangen, deze geeft informatie aan de boordcomputer over de temperatuur van het blok. Wanneer deze defect is geeft hij aan de computer door dat het blok oververhit en knijpt hij het vermogen. Dat geeft een raar geluid en heel weinig respons op je gaspedaal
Voor zover ik in de ritjes sindsdien heb kunnen beoordelen werkt alles weer naar behoren. Blij dat ik de MINI weer terugheb, al was het alleen maar om de stoelverwarming!
Warme bipsen in de winter is prettig

Voor zover ik in de ritjes sindsdien heb kunnen beoordelen werkt alles weer naar behoren. Blij dat ik de MINI weer terugheb, al was het alleen maar om de stoelverwarming!
Warme bipsen in de winter is prettig

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
x2!Cannuccia schreef:Happy B-day
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- GreyCooperS
- Forum Junky
Onze sponsors