Martijn's Coopertje (covermodel P185)
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ja, je doet zo eens wat he...
Nu druk bezig met de a-stijlen, donderdag hoop ik de boel grotendeels af te hebben. 
- Daveke
- Volledig MINI minded!

- Contacteer:
Bericht
Lekker!MartijnGizmo schreef:Gisteravond mail gehad van onze vriendelijke vriend uit Duitsland, m'n deurgrepen worden nog deze week opgestuurd...MartijnGizmo schreef:De plannen:
- facelift deurpanelen met zwarte sierstrips, carbon handvat, Alcantara kussentjes en chromen Cooper-S-deurgrepen
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Omdat ik dat niet mooi vind... het moet wel een beetje een gebalanceerd geheel worden, met wat accenten die het geheel aanvullen. Zie het als zout bij je eten: een beetje is soms lekker, maar dat wil niet zeggen dat het lekker is om overal heel veel zout op te doen! 
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Zo..diepe filosofie
Tellertjes zijn mooi..ik had nog ff op de link gekeken, maar gaat bij niet lukken ivm mn chrono pack...Geel was wel dik geweest
Tellertjes zijn mooi..ik had nog ff op de link gekeken, maar gaat bij niet lukken ivm mn chrono pack...Geel was wel dik geweest
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ohja, Chrono Pack, had ik ff niet aan gedacht... ik geloof dat ze er wel mee bezig zijn, maar dat kan ook een andere aanbieder geweest zijn.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Je kunt ze onder andere bij K-Tec en EssentialMini krijgen. Bij die laatste overigens ook in andere kleuren/designs.
Of je kunt natuurlijk proberen om échte GP-tellers op de kop te tikken, ik geloof dat Davy overweegt om zijn set weg te doen!
Of je kunt natuurlijk proberen om échte GP-tellers op de kop te tikken, ik geloof dat Davy overweegt om zijn set weg te doen!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
De tussenstand:

Volgens sommige tutorials is het 'streng verboten' om de centrale tellerunit los te koppelen. Althans, het kan wel, maar daarna moet de boel opnieuw geprogrammeerd worden.
Dat zou mij misschien zelf wel gelukt zijn met NCS-Expert, maar volgens mijn redenatie moet de teller wel ff los kunnen, de auto kan tenslotte ook een tijdje de accu los hebben zonder consequenties.

Toch maar besloten om zo snel mogelijk te werken, vooral omdat ik het geheel ook even mee naar huis moest nemen vanuit de stalling. Gelukkig werkte het na montage gewoon weer zonder problemen...

Ik mis alleen nog 1 van de 2 chromen ringen voor rond het ventilatierooster, binnenkort maar ff halen bij de dealert.

Volgens sommige tutorials is het 'streng verboten' om de centrale tellerunit los te koppelen. Althans, het kan wel, maar daarna moet de boel opnieuw geprogrammeerd worden.

Toch maar besloten om zo snel mogelijk te werken, vooral omdat ik het geheel ook even mee naar huis moest nemen vanuit de stalling. Gelukkig werkte het na montage gewoon weer zonder problemen...

Ik mis alleen nog 1 van de 2 chromen ringen voor rond het ventilatierooster, binnenkort maar ff halen bij de dealert.
- mushrop
- Volledig MINI minded!

Bericht
goed bezig 
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GreyCooperS
- Forum Junky
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!

Bericht
Zodra het klaar is...
Ik denk het wel. Voor de zekerheid zou je dan een Mini mét en een Mini zónder uit moeten lezen, kun je het zo vergelijken.marcel700 schreef:denk je dat het mogelijk is om met ncs de achteraf ingebouwde cruisecontrol te laten werken?
Onze sponsors