Hopelijk een goede nachtrust gehad en vandaag wordt het een mooie dag dus prima voor een fotoshoot!
Veel veilige km's gewenst!
En weer een Mini rijder erbij
- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Ik heb echt niet geslapen, kon alleen maar aan de auto denken
Maar vandaag eerst eens proberen om de middenconsole te demonteren, er moet een Parrot Bluetooth in.
Heb een sumiere beschrijving om het allemaal te demonteren, ben benieuwd.
@CooperS-lightningblue : wat de DAB betreft, die zou in het rijtje moeten staan dat je te zien krijgt als je op AUDIO drukt.
Zal zo snel mogelijk foto's maken
Grtz,
Rob

Maar vandaag eerst eens proberen om de middenconsole te demonteren, er moet een Parrot Bluetooth in.
Heb een sumiere beschrijving om het allemaal te demonteren, ben benieuwd.
@CooperS-lightningblue : wat de DAB betreft, die zou in het rijtje moeten staan dat je te zien krijgt als je op AUDIO drukt.
Zal zo snel mogelijk foto's maken

Grtz,
Rob
- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
- henkietenk
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat ziet er ingrijpend uit!!Robbee schreef:Heb ff wat pics in mijn gallerij gezet, ingewanden eruit![]()
![]()
Grtz,
Rob

- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
@Maaij: het zit allemaal weer in elkaar, ben de rest van de middag lekker gaan rijden.
Ik heb van Mike van www.newministuff.com een korte DIY gekregen, daarmee is het te doen, maar zonder mezelf op de schouder te willen kloppen, het viel nog niet mee, er zitten schroeven op plekken dat wil je echt niet weten
Grtz,
Rob
Ja, maar ik wist (nog) niet hoe ik die pics in de message kon zetten, bedankt.Kijkt makkelijker.
@Maaij: het zit allemaal weer in elkaar, ben de rest van de middag lekker gaan rijden.

Ik heb van Mike van www.newministuff.com een korte DIY gekregen, daarmee is het te doen, maar zonder mezelf op de schouder te willen kloppen, het viel nog niet mee, er zitten schroeven op plekken dat wil je echt niet weten

Grtz,
Rob
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
- Robbee
- Be Mini
- Contacteer:
- CooperS-lightningblue