Ben het volledig met Mushrop eens, als de auto All-risk verzekerd is tenminste! Als ze hier een auto weghalen hoop ik ook dat die dan niet meer terug komt. Als ze hem binnen 30 dagen terug vinden krijg je een auto terug waar vervolgens daadwerkelijk mee gereden is "Drive it like you stole it" dus zonder emotie.
Zo ooit kennissen gehad waarbij hun audi S3 gestolen was, auto word na 15 dagen terug gevonden met 15.000 euro zijschade. Helaas was het net niet gelukt om de auto total loss te laten verklaren dus kregen zij een auto terug met schade zonder hun fout, denk aan restwaarde verlies!. Vervolgens draait daarna ook nog de turbo in de soep en mag je zelf die kosten betalen.
Nee laat ze hem maar meenemen en ergens omkatten!
Mini Cooper R56 S - Gestolen!!!!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
precies wat Aantje zegt. Ik vind het ook klootzakken, maar als 'ie gejat is moeten ze ook zorgen dat ik 'm nooit weer zie. Koop ik van het verzekeringsgeld weer een andere. Moet je natuurlijk wel all-risk verzekerd zijn.
Bij mij wordt tot 3 jaar na aanschaf de aanschafwaarde uitgekeerd.
Bij mij wordt tot 3 jaar na aanschaf de aanschafwaarde uitgekeerd.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Musgo
- Leerling Mini lid
Bericht
Dat is echt klote.
Zelf ook mee gemaakt, wordt je wakker 's morgens, auto weg.
De eerste dag wil je hem heel graag terug, daarna besef je wat er allemaal met je auto gebeurd kan zijn en wordt het al minder erg als hij niet wordt gevonden.
Wij moesten ook 30 dagen wachten.
Een paar dagen voor de diefstal kregen we een brief ivm een terug roep actie, dit was op het moment van de diefstal nog niet uitgevoerd, ik hoop dat de dieven heeeel veeeel elende hebben gehad met onze auto.
Ik hoop dat je goed bent verzekerd, dat verzacht toch de pijn.
Zelf ook mee gemaakt, wordt je wakker 's morgens, auto weg.
De eerste dag wil je hem heel graag terug, daarna besef je wat er allemaal met je auto gebeurd kan zijn en wordt het al minder erg als hij niet wordt gevonden.
Wij moesten ook 30 dagen wachten.
Een paar dagen voor de diefstal kregen we een brief ivm een terug roep actie, dit was op het moment van de diefstal nog niet uitgevoerd, ik hoop dat de dieven heeeel veeeel elende hebben gehad met onze auto.
Ik hoop dat je goed bent verzekerd, dat verzacht toch de pijn.
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Hoi eigenaar, succes met de ellende en ik hoop dat je er financieel goed uitkomt qua verzekering. Vind dat Rob en Aantje het goed verwoord hebben want er wordt nogal geragd met gestolen wagens. Laten we hopen dat Karma haar werk doet.
Ik houd m'n ogen open , maar gelet op locatie (grensstreek) zou ik denken dat deze auto onmiddelijk het land uit is gebracht.
Ik houd m'n ogen open , maar gelet op locatie (grensstreek) zou ik denken dat deze auto onmiddelijk het land uit is gebracht.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
ik had het al gelezen maar waardeloos zeg..
Het is de laatste tijd aardig raak bij ons, in 2 maanden tijd 3 BMW 5 series gejat..
Maar zal Rob ook al zei, je wilt je auto echt niet terug hoor na diefstal, materiele schade wordt allemaal wel weer netjes gemaakt maar mechanische problemen kunnen zich ook 2 jaar later openbaren en dan kan je het niet meer verhalen of herleiden aan de diefstal en komt het dus voor eigen rekening.
dus wij adviseren altijd, neem geen actie om hem terug te vinden, wacht 30 dagen en ga lekker voor een nieuwe auto kijken..
gr
Het is de laatste tijd aardig raak bij ons, in 2 maanden tijd 3 BMW 5 series gejat..
Maar zal Rob ook al zei, je wilt je auto echt niet terug hoor na diefstal, materiele schade wordt allemaal wel weer netjes gemaakt maar mechanische problemen kunnen zich ook 2 jaar later openbaren en dan kan je het niet meer verhalen of herleiden aan de diefstal en komt het dus voor eigen rekening.
dus wij adviseren altijd, neem geen actie om hem terug te vinden, wacht 30 dagen en ga lekker voor een nieuwe auto kijken..
gr
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
Vul vrijblijvend het inventarisatieformulier in en wij brengen een scherpe offerte uit.
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

Hoe zit het eigenlijk als je auto wordt gevonden? Moet je de auto aannemen?
Stel: je neemt m niet aan, krijg je dan hetzelfde bedrag als dat ze m niet hadden gevonden? Of alleen restwaarde op dat moment?
Heel eerlijk antwoord en denk dat je dit advies het beste kan volgen. Been there, done thatflorisvandam schreef: dus wij adviseren altijd, neem geen actie om hem terug te vinden, wacht 30 dagen en ga lekker voor een nieuwe auto kijken..

Stel: je neemt m niet aan, krijg je dan hetzelfde bedrag als dat ze m niet hadden gevonden? Of alleen restwaarde op dat moment?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- florisvandam
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Het zo misschien nog kunnen dat je bij sommige verzekeraars je een dagwaarde vergoeding krijgt en de auto wordt verkocht aan een opkoper en de verzekeraar tot de dagwaarde aanvult maar dat zal per verzekeraar verschillen.
als die binnen 30 dagen wordt teruggevonden moet je hem afnemen.BMX schreef:Heel eerlijk antwoord en denk dat je dit advies het beste kan volgen. Been there, done thatflorisvandam schreef: dus wij adviseren altijd, neem geen actie om hem terug te vinden, wacht 30 dagen en ga lekker voor een nieuwe auto kijken..
Het zo misschien nog kunnen dat je bij sommige verzekeraars je een dagwaarde vergoeding krijgt en de auto wordt verkocht aan een opkoper en de verzekeraar tot de dagwaarde aanvult maar dat zal per verzekeraar verschillen.
Ook het gevoel dat je teveel premie voor je MINI verzekering betaalt!!!
- angieonline
- Leerling Mini lid
- MINI-Jilo
- Leerling Mini lid
Bericht
Gecondoleerd.... Blijft toch je mini hè
Vanmorgen nog op de radio: als we ipv 1 maand voorwaardelijk voortaan handen afhakken, dan zijn we van t probleem af. Niet dat jij er nog iets aan hebt, maar toch. Zo te horen en lezen zijn t weer de feestmaanden vd jatters.
Las een vraag over verzekering: ik weet dat als de verzekering al iets heeft uitgekeerd, dan heb je de keuze (geld of auto). Als de verzekering namelijk iets 'vervangt' (uitbetaald) en je gaat akkoord, dan is de auto eigendom vd verzekering als ie teruggevonden wordt.
Als mijn auto langer dan 1 nacht pleitte is, dan zou ik m ook niet meer vertrouwen, dus... Sterkte
Vanmorgen nog op de radio: als we ipv 1 maand voorwaardelijk voortaan handen afhakken, dan zijn we van t probleem af. Niet dat jij er nog iets aan hebt, maar toch. Zo te horen en lezen zijn t weer de feestmaanden vd jatters.
Las een vraag over verzekering: ik weet dat als de verzekering al iets heeft uitgekeerd, dan heb je de keuze (geld of auto). Als de verzekering namelijk iets 'vervangt' (uitbetaald) en je gaat akkoord, dan is de auto eigendom vd verzekering als ie teruggevonden wordt.
Als mijn auto langer dan 1 nacht pleitte is, dan zou ik m ook niet meer vertrouwen, dus... Sterkte
- ConnieVP
- 4 op een rij!
Bericht
Samen zullen wij ook erop letten als we deze prachtige mini ergens hopen te spotten, ik heb de gegevens genoteerd
Ongelooflijk die baldadigheid
..en ook nog in mijn woonplaats..bah..
Ik zou gek van verdriet worden als ze de mijne weghaalden.
Ongelooflijk die baldadigheid

Ik zou gek van verdriet worden als ze de mijne weghaalden.
JCW 2015 Rebel Green 
Classic Mini 1984

Classic Mini 1984
- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
sprak gister een cliënt die meldde dat er in Veenendaal recent 2 new Mini's bij het winkelcentrum zijn gestolen.. nu woont m'n vriendin daar, dus kom er nogal regelmatig.. toch maar het stuurslotje weer erop
Misschien zijn Mini's toch wat populairder aan het worden onder de autodieven? Laten we eerlijk zijn, net zoals bij de VAG auto's is er bij de Mini's ook veeeeel onderling uit te wisselen aan accessoires...

Misschien zijn Mini's toch wat populairder aan het worden onder de autodieven? Laten we eerlijk zijn, net zoals bij de VAG auto's is er bij de Mini's ook veeeeel onderling uit te wisselen aan accessoires...
- IlsevanIwaarden
- Leerling Mini lid
Bericht
Mijn MINI is ook gestolen in Limburg, eergisteren. Hoe is het proces verlopen? Is de politie er achteraan gegaan? Heb je er al nieuws over??
Op donderdag 28 juni 2012 rond 23:34 is mijn Mine Cooper S Chili gestolen in Valkenburg (Limburg) Hulp, ervaringen welkom!!
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Politie stuurt een internationaal bericht uit op chassisnummer, meer doen en kunnen ze ook niet
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

Onze sponsors