Mini Cooper R50 ''De Rooie" Mod list Update!!!
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
ik had het eerlijk gezegt niet zo dik verwacht haha. maar toen ik hem ging ophalen schrok ik me dood zooo dik lijkt nu nog breder en lager
nu nog een paar mooie velgen eronder dan is die voorlopig klaar.(van buiten). haha die alutec velgen beginnen nu spontaan te ontbinden haha.

- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
mogelijk wintervelgen in aantocht (nu nog ja haha) ga zaterdag naar winterberg dus moet even winterbandjes hebben. of is dat niet verplicht?
- Maichel
- Be Mini
Bericht
Brrr dat is wel heel erg snel of ze moeten hem hebben gecured in de oven dan kan het wel.
Normaal gezien wordt er pas gepoetst na een week bij goed weer en pakweg een graad of 20.
Maar zoals gezegd als ze hem in de oven hebben gehad voor het curen (uitharden) kan het geen kwaad.
PerryMiniCooper schreef:is gisteren gespoten vandaag wordt die pas gepoetst zal wel goed gaan:P en anders mogen ze het even over doen:P
Brrr dat is wel heel erg snel of ze moeten hem hebben gecured in de oven dan kan het wel.
Normaal gezien wordt er pas gepoetst na een week bij goed weer en pakweg een graad of 20.
Maar zoals gezegd als ze hem in de oven hebben gehad voor het curen (uitharden) kan het geen kwaad.
- Maichel
- Be Mini
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
eerdags eerst een paar nieuwe koplampen haha weet alleen begot niet welke! iemand ideetjes? en Xenon is dat ook mogelijk?
- maus105
- Bonkey
- GreyCooperS
- Forum Junky
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Onze sponsors