Zeer handig dingetje, helemaal goed dat als je de bank klapt je nu een mooie gelijke laadvloer hebt!
Ik ga er over na denken, blijven wel aardig wat euries............
Groeten Kever.
PS. mooie kar man
Nog niet in het bezit maar duurt niet te lang meer.....
Ja is idd droog. Blijkt dat je 2 grote en 2 kleine nodig hebt ipv de 4 grote die ik dacht. Dus ben nu de kleine nog aan t spuiten. Zodra die droog zijn natuurlijk picca's maar de twee die er nu inzitten zijn al veelbelovend.
Dus nog ff geduld............
Enne t moet wel 3 lagen kleur en 3 lagen blanke lak voor t mooiste effect
1: Spiffy caps in royal grey gespoten. 3 lagen en 3 lagen blanke lak. (kleur lijkt iets donkerer)
2: Vandaag is het weer bijna lente. Heb de stoute schoenen aangetrokken en de zomervelgjes gemonteerd. De tijd zal het leren of dat te vroeg was of niet.
Laatst gewijzigd door PPCS op 06 feb 2008, 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi gedaan (Spiffy caps). Bij mij is het op de foto ook veel donkerder dan in het echt.
Ik vind de originele antenne juist wel leuk. Zo'n kleine vind ik zelf wat minder. De originele antenne kan je ook kopen in het klein (korter). Dat vind ik wel mooi uitzien.
Dat wist ik niet, dat je de originele antenne in het klein kan kopen. Neem aan gewoon bij het dealertje.
Iemand een bestelnummer. Helpt altijd heel erg ivm het humeur van de magazijnman. Iemand fototje dan de antenne?? Zou fijn zijn
Het idee dat er iets op mijn auto zit, wat niet mini is is al erg genoeg .
Zo nu ff de philips blue vision er in schroeven. Hopen dat het makkelijk gaat.
Thanks Maaij idd deze wil ik hebben. Lijkt goed op origineel, alleen iets korter en dus beter in verhouding.
Alleen verzenden ze niet en is t voor mij best ver naar den bosch. Jammer dat t niet dichterbij is.
Verder vandaag de Philips Blue vision stadslichtjes er in gedaan. Prima verbetering tov het origineel. Iets feller licht en iets helderder. Prima zoals ik het wilde.
Wie van jullie woont in de buurt van Cooleurope nabij Den bosch en komt daar regelmatig.
Als diegene namelijk ook de 18e maart naar de rally komt zie ik een oplossing