Mini Cooper R50 ''De Rooie" Mod list Update!!!
- GreyCooperS
- Forum Junky
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
hahah nee ik ging steek sleutels pakken. dus me pa vraagt wat ga je doen waarop ik antwoord me achterbank eruit halen voor een wiechers kooi. nou toen was er een soort van oorlog begonnen haha
- Maichel
- Be Mini
Bericht
Had wat voorbeeldjes op internet gezocht van dat Lamin-X
Maar in dit geval kun je zelf de tint bepalen.
Als hij wil kan hij zelfs de kleur van zijn auto nemen om daar mee te mengen, dat is pas tof.
Dat kan ook maar vindt dit persoonlijk netter staan.MartijnGizmo schreef:Gewoon rode Lamin-X halen...PerryMiniCooper schreef:wat kost dat zoeen een Maichel mod?
Maar in dit geval kun je zelf de tint bepalen.
Als hij wil kan hij zelfs de kleur van zijn auto nemen om daar mee te mengen, dat is pas tof.
Als het beestje maar een naampje heeft johmaus105 schreef:De Maichel mod?Dat is toch gewoon gespoten of rode folie. Dat bestaat toch al lang?

- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
ik heb zowat een paar 16"velgjes gekocht nu wil ik ze in een gekke kleur spuiten? lekker beun gewoon zelf doen worden namelijk me winterbanden voor een weekendje weg met een paar vrienden. gaan een weekendje skiien met 16 man op een slaapzaal. dan weten jullie wel wat voor weekend dat wordt. hebben jullie misschien een ideetje welke kleur ik de velgen zal spuiten.? en met wat moet ik ze opschuren op kan ik er gewoon overheen nar grondig schoongemaakt te hebben.
- Maichel
- Be Mini
Bericht
Zonder gekheid.
Eerst goed schuren al is dit wel afhankelijk van de huidige staat van de lak.
Dan ontvetten en laten uitdampen zodat alles echt van de velg is..
Mocht er nog gewoon verf opzitten kun je meteen de kleur spuiten.
Als op sommige plaatsen de lak volledig weg is moet je eerst een primer gebruiken.
Je kan ze ook nu zo houden en ze voor de volgende winter netjes maken, heb je wat meer tijd.
Willen we dit wel wetenPerryMiniCooper schreef:een weekendje weg met een paar vrienden. gaan een weekendje skiien met 16 man op een slaapzaal. dan weten jullie wel wat voor weekend dat wordt.

Zonder gekheid.
Eerst goed schuren al is dit wel afhankelijk van de huidige staat van de lak.
Dan ontvetten en laten uitdampen zodat alles echt van de velg is..
Mocht er nog gewoon verf opzitten kun je meteen de kleur spuiten.
Als op sommige plaatsen de lak volledig weg is moet je eerst een primer gebruiken.
Je kan ze ook nu zo houden en ze voor de volgende winter netjes maken, heb je wat meer tijd.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dit vind ik toch niet verkeerd hoor:Maichel schreef:Dat kan ook maar vindt dit persoonlijk netter staan.MartijnGizmo schreef:Gewoon rode Lamin-X halen...PerryMiniCooper schreef:wat kost dat zoeen een Maichel mod?

- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
jullie maken me gek haha heb nu weer iets anders gevonden!
http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-MINI-GP-S ... 3a701b4d04
alleen hoe zit het met de bevestigings punten? waar moeten de gaten komen heeft iemand misschien een fotootje?
Oja die achterlichten komen er wel haha

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-MINI-GP-S ... 3a701b4d04
alleen hoe zit het met de bevestigings punten? waar moeten de gaten komen heeft iemand misschien een fotootje?
Oja die achterlichten komen er wel haha
- PerryMiniCooper
- Be Mini
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Net met ze 4e in de mini. moest even tanken dus gooide hem vol. Had ik achteraf beter niet kunnen doen. Me wielkassen hebben het even warm gehad . Nog geen 1.5mm tussen de wielkas en het wiel. Stond wel stoer zo laag haha.
Onze sponsors