Nieuw! Wilma
- Musgo
- Leerling Mini lid
Bericht
Och wat maakt het ook uit. Dat de dealer er niet meer achter staat om hem te verkopen begrijp ik wel.
Als ik hier op het forum lees zijn de 1e mini´s niet de allerbeste. Dus waarschijnlijk heb ik geluk gehad, zelf ± 25.000 km zonder echte problemen mee gereden.
Yep ik heb hem ingeruild bij de dealer.mushrop schreef:als je 'm bij de dealer ingeruild hebt zal hij wel naar de handel gaan
Och wat maakt het ook uit. Dat de dealer er niet meer achter staat om hem te verkopen begrijp ik wel.
Als ik hier op het forum lees zijn de 1e mini´s niet de allerbeste. Dus waarschijnlijk heb ik geluk gehad, zelf ± 25.000 km zonder echte problemen mee gereden.
- Musgo
- Leerling Mini lid
Bericht
Wat een verbetering !!!! Kan niet anders zeggen dat het een flinke voor uitgang is van een R50 naar een R56.
En dan de opties...
Niet normaal wat een licht opbrengst, heb nu xenon lampen en adaptieve bochtverlichting.
Stoelverwarming ook lekker.
En de ambianceverlichting, heel leuk detail.
Vandaag Mini ´ingereden´ ± 450 km.
Biertje schreef:en en en???
Wat een verbetering !!!! Kan niet anders zeggen dat het een flinke voor uitgang is van een R50 naar een R56.
En dan de opties...
Niet normaal wat een licht opbrengst, heb nu xenon lampen en adaptieve bochtverlichting.
Stoelverwarming ook lekker.
En de ambianceverlichting, heel leuk detail.
Vandaag Mini ´ingereden´ ± 450 km.
- Musgo
- Leerling Mini lid
Bericht
Foto´s volgen zsm, vandaag speciaal fototoestel mee genomen. Vind het zelf ook altijd leuk om foto´s te zien van andere mini´s, kan het dan niet maken om zelf geen foto´s te plaatsen.
Weet nog niet hoe het moet, maar zodra ik tijd heb zoek ik dat nog wel uit.
Weet nog niet hoe het moet, maar zodra ik tijd heb zoek ik dat nog wel uit.
- Musgo
- Leerling Mini lid
Bericht
Eind week 8 was hij bij de dealer binnen en de aflevering was in week 9.
Balen dat jij zooooo lang moet wachten.
Ik dacht eind week 2, volgens mij had ik het geluk dat de dealer al een Mini besteld had en deze nog kon wijzigen. Begin week 3 belde de verkoper dat ik snel moest beslissen of ik nog iets wilde wijzigen omdat deze bestelling ´status 112´ had (laatste wijzigingen nog maar kort mogelijk) omdat de productie in week 6 zou zijn.tychopaat schreef:grrr.... ik had die van mij nog voor de jaarwisseling besteld en de levering gaat pas ergens in april plaatsvinden.. echt bizar lang......
wanneer had jij die van jou besteld?
Eind week 8 was hij bij de dealer binnen en de aflevering was in week 9.
Balen dat jij zooooo lang moet wachten.
Onze sponsors