Zwarte koplampreflectoren

Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Zwarte koplampreflectoren

04 mar 2012, 13:39

Vanaf de facelift van de R56 is het mogelijk om af fabriek zwarte koplampreflectoren te bestellen. Je moet dan wel ook xenon-lichten hebben, maar dan kost het maar 100 euro extra. Zeker bij een Chili Red mini met zwart dak staan deze lichten erg vet naar mijn mening.

Ik ben echter naar een gebruikte mini aan het kijken van voor de facelift en deze heeft deze reflectoren niet. Nou staat er op de MINI website dat je ze bij accessoires kan kopen, maar dan zijn ze 500 euro per stuk inclusief xenon lichten (die al op de MINI zitten). 1000 euro voor zwarte reflectoren vindt ik wel erg veel, dus ik vroeg mij af of het niet mogelijk is om alleen de reflectoren te vervangen zonder geheel niewe lampen te hoeven kopen?
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mar 2012, 13:52

je kunt zelf de lampen openmaken en zwart maken. Joey-mod noemen we dat. Gebruik even de "zoek" functie om meer informatie te vinden.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

04 mar 2012, 14:11

Lampen kun je wel gebruiken maar balasten hebben een andere stekker aansluiting :wink: bij de dealer zijn de prijzen zelfs meer als 1000 euro (1500 incl. Balasten :s )
Ward
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mar 2012, 14:15

mushrop schreef:je kunt zelf de lampen openmaken en zwart maken. Joey-mod noemen we dat. Gebruik even de "zoek" functie om meer informatie te vinden.
Ja ik wist dat dat mogelijk was, maar ik ben niet zo handig en bang de lampen dan kapot te maken. Daarom de vraag of je ze niet gewoon kan kopen :D. In de zoekfunctie kon ik trouwens geen goed topic vinden voor 'zwarte koplampreflectoren', vandaar het nieuwe topic.

@speedy: thx voor de info. Dat gaat hem helaas dus niet worden :(

Terug naar “Exterieur”