Vandaag weer iets verder in het de-chrome proces van het interieur. Thanx to Geer!
Centrale ring komt een cover op, want niet zomaar los te klikken. De tellers op het stuur moeten ook nog. Daar moet ik nog ff voor uitvogelen of ik die ringen eraf krijg...
2008 | R56 Cooper S | Chili Red
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Ik heb hier een kleine beschrijving gevonden, waar wordt aangegeven at de ring op de oudere modellen is gelijmd...ben dus beetje bang om te forceren, want gewoon met wat trek en draai werk, krijg ik m er niet af...
Beek Stage 1 | Forge Dump Valve | 17" Intra 7,5J 225-45-17 | Custom Red Recaro CS | GP Gordels | Scangauge II | Aero | Navi | Xenon | Pano | Antracite Hemel | Keyless Go
Die ringen zitten niet gelijmd, maar met pinnetjes vast, Peter.
Het loshalen van die andere teller stelt ook niet zoveel voor: Schroefje achter de teller losdraaien, stekker loskoppelen en je hebt 'm al in je handen. Dan zit er achterop de unit nog een schroef waarmee je de achterkant los kan maken, en daarna is het een kwestie van een paar clipjes...
Ginoceros schreef:Interessante, niet verprutste Mini die 1x/ 6mnd op de weg komt en niet boven de 2000t uitkomt
Alle andere ringen gaat er idd zeer makkelijk af, alleen de grote middelste niet...en daar er op andere fora word aangegeven dat deze op de oudere modellen "ge-hotglued" kan zijn, ben ik dus wat voorzichtig met forceren...