Dag allemaal!
Ik ben Jean-Paul en sinds kort mag ik rondrijden in een prachtige Cooper S (uit 2002)
Leuk hier op het forum, je voelt je zo thuis tussen al die prachtige autootjes!
Even voorstellen: Jean-Paul
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Welkom hier!
Wij zijn hier gek op
, dus post maar snel een paar foto's van je ride. (dan weet ik gelijk waar ik naar uit moet kijken als ik weer eens in de buurt van HHW ben)
Groeten Rianne (oorspronkelijk uit Langedijk)
Wij zijn hier gek op

Groeten Rianne (oorspronkelijk uit Langedijk)
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Jean Paul!
Veel plezier hier op het forum, en geniet van je MINI!

Zoals al gezegd word, foto's zijn we hier dol op

Groet,
Mark
Veel plezier hier op het forum, en geniet van je MINI!

Zoals al gezegd word, foto's zijn we hier dol op

Groet,
Mark
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Welkom Jean-Paul en veel plezier met je MINI! Heb je hem zelf geïmporteerd of heb je dit laten doen? Ik zit er zelf namelijk ook over te denken, alleen lijkt het me moeilijk om een inschatting van de kosten te kunnen maken. Wat zijn jou ervaringen hiermee?
- Jean-Paul
- 4 op een rij!
Bericht
Hai kimi100,
Ik heb deze niet zelf geimporteerd of laten importeren. Ik had m'n mini one ingeruild bij een autohandel en wat bijbetaald voor deze. Als ik ff wat reken zal het zelf importeren van een Cooper S uit 2002 uit Duitsland een stuk minder moeten kosten dan 8000 euro. Er bestaat een website waar je gewoon in kunt tikken wat je zoekt en dan krijg je een hele lijst met auto's uit Duitsland die je zou kunnen importeren, daar staat gelijk reclame bij van een bedrijf dat voor iets van 1000 euro alles van begin tot eind voor je kan regelen. Het vervelende is alleen dat ik me het webadres met geen mogelijkheid meer kan herinneren
Meer kan ik er helaas niet van maken... als het me onverhoopt nog te binnen schiet hoor je het natuurlijk!
Groetjes,
Jean-Paul
Ik heb deze niet zelf geimporteerd of laten importeren. Ik had m'n mini one ingeruild bij een autohandel en wat bijbetaald voor deze. Als ik ff wat reken zal het zelf importeren van een Cooper S uit 2002 uit Duitsland een stuk minder moeten kosten dan 8000 euro. Er bestaat een website waar je gewoon in kunt tikken wat je zoekt en dan krijg je een hele lijst met auto's uit Duitsland die je zou kunnen importeren, daar staat gelijk reclame bij van een bedrijf dat voor iets van 1000 euro alles van begin tot eind voor je kan regelen. Het vervelende is alleen dat ik me het webadres met geen mogelijkheid meer kan herinneren

Meer kan ik er helaas niet van maken... als het me onverhoopt nog te binnen schiet hoor je het natuurlijk!
Groetjes,
Jean-Paul
- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ok dat is natuurlijk ook nog een optie
Op Autoweek.nl kan je wel de bpm berekenen, maar volgens mij moet je nog meer betalen dan alleen bpm. Zoals ik al zij heb ik er niet zo veel vertand van, maar mrb ook nog toch?
Anyway, mocht het je nog te binnen schieten dan hoor ik het graag!

Anyway, mocht het je nog te binnen schieten dan hoor ik het graag!
- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Onze sponsors